eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja (adaptacja) pomieszczeń dla Oddziału Otolaryngologii, Poradni Otolaryngologicznej i Poradni Okulistycznej w Pawilonie A, A1 Budynku Głównego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kraków: Modernizacja (adaptacja) pomieszczeń dla Oddziału Otolaryngologii, Poradni Otolaryngologicznej i Poradni Okulistycznej w Pawilonie A, A1 Budynku Głównego.
Numer ogłoszenia: 129928 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (adaptacja) pomieszczeń dla Oddziału Otolaryngologii, Poradni Otolaryngologicznej i Poradni Okulistycznej w Pawilonie A, A1 Budynku Głównego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (adaptacja) pomieszczeń dla Oddziału Otolaryngologii, Poradni Otolaryngologicznej i Poradni Okulistycznej w Pawilonie A, A1 Budynku Głównego, Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. Kubatura budynku części remontowanej Oddziału Otolaryngologii (budynek A1 wraz z łącznikiem ) wynosi 13950m3. Powierzchnia netto objęta zamówieniem (A1 wraz z łącznikiem + budynek A) wynosi 2389,55 m2. Zakres opracowania obejmuje parter budynku A i A1 i częściowo piwnice (wentylatornia) po remoncie i modernizacji przeznaczone na Oddział Otolaryngologiczny wraz z Poradnią Otolaryngologiczną i Poradnią Okulistyczną. Budynek w układzie urbanistycznym objęty jest ochroną konserwatorską. Modernizacja pomieszczeń obejmuje wykonanie robót budowlanych łącznie z robotami wykończeniowymi, instalacyjnymi elektrycznymi i teletechnicznymi, wentylacyjnymi i klimatyzacyjnymi, instalacyjnymi wodno - kanalizacyjnymi, instalacyjnymi c.o., oraz robotami instalacyjnymi gazów medycznych zgodnie z opisem technicznym zawartym we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami został umieszczony na stronie internetowej szpitala - www.zeromski-szpital.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty branżowe, dokumentacje projektowo- kosztorysowe, stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która zostanie udostępniona Wykonawcom zaproszonym do udziału w postępowaniu. 2. Roboty remontowo-budowlane będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz obowiązującymi normami. 3. Wykonawca udzieli gwarancji w następujących okresach od dnia zakończenia robót: - na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy , - na zamontowane urządzenia klimatyzacyjne min. 60 miesięcznej gwarancji , - na zamontowane akumulatory żelowe bezobsługowe min. 144 miesięcznej gwarancji ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 33.000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym: Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia o wartości min. 1.000.000,00 złotych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, za które wykonawca otrzyma 70 pkt. Za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie zrealizowane przez Wykonawcę zamówienie o wartości min. 500.000,00 złotych Wykonawca otrzyma 5 pkt. Maksymalna liczba biorących udział w ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zrealizowanych robót budowlanych nie może przekroczyć ilości 6 zrealizowanych robót budowlanych. Każda następna zrealizowana robota budowlana wymieniona przez Wykonawcę powyżej 6 roboty budowlanej nie będzie już przez Zamawiającego brana pod uwagę. Wykonawca który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankigu jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza liczba punktów). W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych zamówień przed dniem wszczęcia postępowania. Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Bw - wykonawcy podlegający badaniu Bo - badana oferta On- oferta z największą liczbą punktów Bw=Bo/Onx100% Jeżeli liczba Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak Wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek dołączenia do oferty: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), a w szczególności: a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń b) dysponują osobą/osobami posiadającą/cymi uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, wodno - kanalizacyjnych, co. oraz gazów medycznych. Osoby, o których mowa w pkt. a) i b) muszą posiadać zaświadczenie, że są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli będzie wykonywał zamówienie za pomocą udostępnionego potencjału technicznego i wskaże osoby, którymi będzie dysponował w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego wskazania, która z części objętego przedmiotem zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy. 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 3.500 000,00 złotych. Dokument ten powinien być aktualny przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy polisa nie obejmuje całego okresu realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do przedłożenia aktualnej polisy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej polisy. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt 1.ppkt1) - 5) oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. Przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej) , także tych którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. 2. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w ogłoszeniu w pkt1 ppkt. 2), 3) oraz 5) - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - zamiast dokumentu określonego w ogłoszeniu w pkt 1. ppkt 4) - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu w pkt.1 ppkt. 2), 3), 4), 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt 2.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.