eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Rewitalizacja Starego Miasta w Kędzierzynie-Koźlu. Etap I - Przebudowa ulicDunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Kędzierzyn-Koźle: Rewitalizacja Starego Miasta w Kędzierzynie-Koźlu. Etap I - Przebudowa ulic: Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem.
Numer ogłoszenia: 129919 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4050380, faks 77 4050379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Starego Miasta w Kędzierzynie-Koźlu. Etap I - Przebudowa ulic: Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót A) Ulica Dunajewskiego 1. Roboty drogowe. Roboty rozbiórkowe nawierzchni 2. Wykopy 3. Roboty nawierzchniowe (kostka betonowa gr. 6 i 8 cm wraz z podbudową z tłucznia i warstwą odsączającą z piasku i geowłókniną) - jezdnia ulic - chodniki - zjazdy na posesje 4. Kanalizacja deszczowa - wymiana - przykanaliki z rur PCV fi 200, - wpusty uliczne - odwodnienie liniowe 5.Oznakowanie docelowe (pionowe znaki drogowe) B)Ulica Dunajewskiego - sięgacz 1. Droga i plac 2. Odwodnienie - odwodnienie liniowe o dł. - wpusty uliczne 3. Wycinka drzew C) Ulica Smolenia 1. Kanalizacja sanitarna - kanały sanitarne z rur PCV o śr. 200/5,9mm - kanały sanitarne z rur PCV o śr. 160/4,7 mm - studzienki rewizyjne żelbetowe o śr. 1000 mm - studzienki rewizyjne betonowe o śr. 800 mm 2. Roboty drogowe. Roboty rozbiórkowe nawierzchni 3. Wykopy 4. Roboty nawierzchniowe (kostka betonowa gr. 6 i 8 cm wraz z podbudową z tłucznia i warstwą odsączającą z piasku i geowłókniną) - jezdnia ulic, - chodniki, - zjazdy na posesje, - progi zwalniające. 5. Kanalizacja deszczowa - wymiana - przykanaliki z rur PCV fi 200 - wpusty uliczne 6.Oznakowanie docelowe (pionowe znaki drogowe) D) Ulica Lwowska 1. Roboty drogowe. Roboty rozbiórkowe nawierzchni 2. Wykopy 3. Roboty nawierzchniowe (kostka betonowa gr. 6 i 8 cm wraz z podbudową z tłucznia i warstwą odsączającą z piasku i geowłókniną) - jezdnia ulic, - chodniki, - zjazdy na posesje - progi zwalniające, 4. Kanalizacja deszczowa - wymiana - przykanaliki z rur PCV fi 200, - wpusty uliczne, - odwodnienie liniowe. E) Roboty elektryczne w ul.Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej 1. Szafka kablowa SK. 2. Słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane (typu CS60-70/4) z wysięgnikiem (typu W1G10A10/15) i fundamentem (typu FBw-150) , 3. Uliczne oprawy oświetleniowe , 4. Kabel YAKYżo 4 x 35 mm2 0,6/1 kV, 5. Kabel YKYżo 3 x 2,5 mm2 0,6/1 kV, 6. Rura ochronna DVK 75 Arot (kolor niebieski), 7. Kolanka 900 DKN 75 Arot (kolor niebieski), 8. Taśmo oznaczeniowa kolor niebieski, szer. 20 cm, grub. 0,4 mm, 9. Uziom typu P1 kompletny, 10. Uziom typu P3 kompletny. F) Roboty elektryczne w ul.Dunajewskiego - sięgacz 1. Słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane (typu CS60-70/4) z wysięgnikiem (typu W1G10A10/15) i fundamentem (typu FBw-150), 2. Uliczne oprawy oświetleniowe, 3. Kabel YAKYżo 4 x 35 mm2 0,6/1 kV, 4. Kabel YKYżo 3 x 2,5 mm2 0,6/1 kV, 5. Rura ochronna DVK 75 Arot (kolor niebieski), 6. Taśma oznaczeniowa kolor niebieski, szer. 20 cm, grub. 0,4 mm, 7. Uziom typu P1 kompletny, Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót drogowych i oznakowanie budowy. f) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. g) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. h) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. i) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. j) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP. k) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l) Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, trylinka, krawężniki, obrzeża. W związku z tym należy przewidzieć sposób ich demontażu umożliwiający ponowne ich wykorzystanie. W/w materiał należy przewieź na MSO w Kędzierzynie-Koźlu lub inne miejsce na terenie miasta wskazane przez Zamawiającego. m) W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. n) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Projekt budowlany. Remont nawierzchni ulic Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 2. Projekt wykonawczy budowy dróg. Remont nawierzchni ulic Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 3. Projekt wykonawczy oświetlenia ulic. Remont nawierzchni ulic Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 4. Projekt organizacji ruchu. Projekt zmiany organizacji ruchu stałego. Ulice: Dunajewskiego, Smolenia, Lwowskiej Roosevelta wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 5. Dokumentacja badań podłoża gruntowego dla oceny geotechnicznych warunków budowy dróg osiedlowych w ciągu ulic Dunajewskiego, Smolenia i Lwowskiej w m.Kędzierzyn-Koźle wykonany przez firmę Usługi Geologiczno - Górnicze i Geodezyjne Andrzej Szczygielski, Opole 6. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Remont ulic Dunajewskiego, Smolenia, Lwowska wraz z oświetleniem i odwodnieniem w Kędzierzynie-Koźlu - część drogowa - wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 7. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Remont ulic Dunajewskiego, Smolenia, Lwowska wraz z oświetleniem i odwodnieniem w Kędzierzynie-Koźlu - oświetlenie zewnętrzne - wykonany przez Firmę Wielobranżową MARKATOR PŁONKA & PŁONKA, Opole 8. Projekt budowlany. Kanalizacja sanitarna w ulicy Smolenia w Kędzierzynie-Koźlu wykonany przez firmę AKWA-SERWIS, Projektowanie w zakresie Inżynierii Lądowej, Wodnej i Środowiska, Staniszcze Małe ul.Ks.Gajdy 54 pracownia projektowa w Opolu 9. Projekt wykonawczy. Kanalizacja sanitarna w ulicy Smolenia w Kędzierzynie-Koźlu wykonany przez firmę AKWA-SERWIS, Projektowanie w zakresie Inżynierii Lądowej, Wodnej i Środowiska, Staniszcze Małe ul.Ks.Gajdy 54 pracownia projektowa w Opolu 10. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji sanitarnej opracowany przez Biuro Obsługi Technicznej SEWI, Opole 11. Dokumentacja z badań podłoża gruntowego dla oceny geotechnicznych warunków budowy kanalizacji w ciągu ulicy Smolenia w m. Kędzierzyn-Koźle wykonany przez firmę Usługi Geologiczno - Górnicze i Geodezyjne Andrzej Szczygielski, Opole 12. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Smolenia w Kędzierzynie - Koźlu wykonana przez firmę AKWA-SERWIS, Projektowanie w zakresie Inżynierii Lądowej, Wodnej i Środowiska, Staniszcze Małe ul.Ks.Gajdy 54 pracownia projektowa w Opolu. oraz dokonaną przez Wykonawcę wizję lokalną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie wykazanie się doświadczeniem wykonania w robótach budowlanych w okresie od 23.05.2006r do 22.05.2011r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie robót drogowych i budowy rurociągów kanalizacyjnych o wartości co najmniej 2.000.000,0 zł., w tym roboty drogowe na wartość 1.500.000,0 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich tych Wykonawców. O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonych dokumentów oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z załacznikiem nr 2 do SIWZ.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) termin wykonania robót objętych umową może ulec zmianie w następujących przypadkach, skutkujących niemożnością dotrzymania tego terminu: a) wystąpienie siły wyższej lub warunków pogodowych nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych robót; podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez zamawiającego, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy, b) wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest stwierdzenie przez Zamawiającego konieczności zmiany terminu umownego, c) niedopełnienie przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy w tym zwlekanie ponad 1 miesiąc z zapłatą faktur częściowych, mimo dodatkowego wezwania ze strony Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rewgionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013 Inwestujemy w Twoją Przyszłość. Nr umowy: RPOP.06.01.00-16-026/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.