eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych PWSZ w Nysie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Nysa: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych PWSZ w Nysie
Numer ogłoszenia: 129903 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Grodzka 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4091152; 4091150, fax 077 4352989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych PWSZ w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych (szafy, biurka, stoły, krzesła, itp) i mebli kuchennych (szafki stojące i wiszące, blaty, itp.). Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie mebli do wskazanych pomieszczeń i ich montaż o ile jest wymagany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części. CZĘŚĆ 1: 1 Szafa ubraniowa 2 drzwiowa - 3 szt. 2 Szafa ubraniowa 2 drzwiowa - 2 szt. 3 Szafa ubraniowa 1 drzwiowa - 2 szt. 4 Szafa biurowa 2 drzwiowa z 4 półkami - 7 szt. 5 Szafa biurowa 2 drzwiowa z 4 półkami - 11 szt. 6 Szafa biurowa 4 drzwiowa z szybami - 5 szt. 7 Szafa witryna - 1 szt. 8 Biurko komputerowe - 3 szt. 9 Biurko komputerowe - 9 szt. 10 Biurko nauczycielskie - 2 szt. 11 Dostawka komputerowa - 1 szt. 12 Dostawka trójkątna - 2 szt. 13 Krzesło ISO - 150 szt. 14 Krzesło obrotowe tapicerowane z podłokietnikami - 25 szt. 15 Tablica tryptyk- zielona - 3 szt. 16 Tablica 200 cm - 3 szt. 17 Ława z półką - 1 szt. 18 Regał - 1 szt. 19 Stół - 1 szt. 20 Stół owalny - 1 szt. 21 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 22 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 23 Stolik okolicznościowy - 2 szt. 24 Stolik okolicznościowy - 1 szt. 25 Lada - 1 szt. 26 Stolik pod drukarkę z półką - 2 szt. 27 Stół - 1 szt. 28 Szafa - zabudowa- drzwi przesuwne - 5 szt = 1 kpl 29 Segment kuchenny stojący - 7 szt. 30 Segment kuchenny stojący - 2 szt. 31 Segment kuchenny stojący - zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 32 Blat kuchenny, grubość minimum 25 mm - 1 szt. 33 Segment kuchenny wiszący - 9 szt. 34 Segment kuchenny wiszący - 1 szt. 35 Segment kuchenny wiszący - 2 szt. 36 Segment kuchenny wiszący - 6 szt. 37 Segment kuchenny wiszący - 1 szt. 38 Zabudowa zlewozmywaka - 5 szt. 39 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 40 Blat kuchenny - 1 szt. 41 Zabudowa kuchenna-dolna - 1 szt. 42 Blat kuchenny - 1 szt. 43 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 44 Blat kuchenny - 1 szt. 45 Szafa- zabudowa zlewozmywaka - 2 szt. 46 Zabudowa zlewozmywaka-szafa. - 2 szt. 47 Szafa jednodrzwiowa - 1 szt. 48 Szafa jednodrzwiowa - 1 szt. 49 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 50 Blat kuchenny - 1 szt. 51 Regał - 1 szt. 52 Szafa dwudrzwiowa - 1 szt. 53 Dostawka do biurka - 1 szt. 54 Ławka szatniowa - 3 szt. 55 Ławka szatniowa - 2 szt. 56 Zabudowa umywalki - szafa - 6 szt. 57 Segment kuchenny stojący z szufladami - 5 szt. 58 Witryna ekspozycyjna - konstrukcja metalowa - 1 szt. 59 Stół przejezdny na kółkach - konstrukcja metalowa - 2 szt. 60 Kredens - 1 szt. 61 Wersalka - 1 szt. 62 Stół na nogach metalowych - 1 szt. 63 Gablota wystawowa - tylna ściana wyłożona lustrem - 4 szt. CZĘŚĆ 2: 1 Stół konferencyjny (rozkładany) - 7 szt. 2 Krzesło tapicerowane - 42 szt. 3 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 4 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 5 Stół konferencyjny - 1 szt. 6 Stół konferencyjny - 1 szt. 7 Stół konferencyjny - 1 szt. CZĘŚĆ 3: 1 Biurko komputerowe - 3 szt. 2 Przystawka do biurka - 3 szt. 3 Narożnik trójkątny (do biurka) - 3 szt. 4 Kontenerek z czterema szufladami - 3 szt. 5 Szafa biurowa - 3 szt. 6 Witryna biurowa - 3 szt. 7 Szafa ubraniowa - 3 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnisienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w Postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnie-nia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości (co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto powyżej 50 000 PLN), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (co najmniej jeden) potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wy-magane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/_przetargi/SIWZ-ZP9-2007.pdf

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa, pokój nr 204. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5,00 zł, wysyłka pocztowa za pobraniem 15,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:00, miejsce: PWSZ w Nysie; ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa, pokój nr 215 biuro Rektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli - Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: 1 Szafa ubraniowa 2 drzwiowa - 3 szt. 2 Szafa ubraniowa 2 drzwiowa - 2 szt. 3 Szafa ubraniowa 1 drzwiowa - 2 szt. 4 Szafa biurowa 2 drzwiowa z 4 półkami - 7 szt. 5 Szafa biurowa 2 drzwiowa z 4 półkami - 11 szt. 6 Szafa biurowa 4 drzwiowa z szybami - 5 szt. 7 Szafa witryna - 1 szt. 8 Biurko komputerowe - 3 szt. 9 Biurko komputerowe - 9 szt. 10 Biurko nauczycielskie - 2 szt. 11 Dostawka komputerowa - 1 szt. 12 Dostawka trójkątna - 2 szt. 13 Krzesło ISO - 150 szt. 14 Krzesło obrotowe tapicerowane z podłokietnikami - 25 szt. 15 Tablica tryptyk- zielona - 3 szt. 16 Tablica 200 cm - 3 szt. 17 Ława z półką - 1 szt. 18 Regał - 1 szt. 19 Stół - 1 szt. 20 Stół owalny - 1 szt. 21 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 22 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 23 Stolik okolicznościowy - 2 szt. 24 Stolik okolicznościowy - 1 szt. 25 Lada - 1 szt. 26 Stolik pod drukarkę z półką - 2 szt. 27 Stół - 1 szt. 28 Szafa - zabudowa- drzwi przesuwne - 5 szt = 1 kpl 29 Segment kuchenny stojący - 7 szt. 30 Segment kuchenny stojący - 2 szt. 31 Segment kuchenny stojący - zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 32 Blat kuchenny, grubość minimum 25 mm - 1 szt. 33 Segment kuchenny wiszący - 9 szt. 34 Segment kuchenny wiszący - 1 szt. 35 Segment kuchenny wiszący - 2 szt. 36 Segment kuchenny wiszący - 6 szt. 37 Segment kuchenny wiszący - 1 szt. 38 Zabudowa zlewozmywaka - 5 szt. 39 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 40 Blat kuchenny - 1 szt. 41 Zabudowa kuchenna-dolna - 1 szt. 42 Blat kuchenny - 1 szt. 43 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 44 Blat kuchenny - 1 szt. 45 Szafa- zabudowa zlewozmywaka - 2 szt. 46 Zabudowa zlewozmywaka-szafa. - 2 szt. 47 Szafa jednodrzwiowa - 1 szt. 48 Szafa jednodrzwiowa - 1 szt. 49 Zabudowa zlewozmywaka - 1 szt. 50 Blat kuchenny - 1 szt. 51 Regał - 1 szt. 52 Szafa dwudrzwiowa - 1 szt. 53 Dostawka do biurka - 1 szt. 54 Ławka szatniowa - 3 szt. 55 Ławka szatniowa - 2 szt. 56 Zabudowa umywalki - szafa - 6 szt. 57 Segment kuchenny stojący z szufladami - 5 szt. 58 Witryna ekspozycyjna - konstrukcja metalowa - 1 szt. 59 Stół przejezdny na kółkach - konstrukcja metalowa - 2 szt. 60 Kredens - 1 szt. 61 Wersalka - 1 szt. 62 Stół na nogach metalowych - 1 szt. 63 Gablota wystawowa - tylna ściana wyłożona lustrem - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.13.33.10-8, 36.11.14.20-2, 36.13.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli - Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2: 1 Stół konferencyjny (rozkładany) - 7 szt. 2 Krzesło tapicerowane - 42 szt. 3 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 4 Krzesło tapicerowane - 6 szt. 5 Stół konferencyjny - 1 szt. 6 Stół konferencyjny - 1 szt. 7 Stół konferencyjny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli - Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3: 1 Biurko komputerowe - 3 szt. 2 Przystawka do biurka - 3 szt. 3 Narożnik trójkątny (do biurka) - 3 szt. 4 Kontenerek z czterema szufladami - 3 szt. 5 Szafa biurowa - 3 szt. 6 Witryna biurowa - 3 szt. 7 Szafa ubraniowa - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.