eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych na budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Krasnymborze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Sztabin: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych na budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Krasnymborze.
Numer ogłoszenia: 129888 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin , ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439750, faks 087 6439751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych na budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Krasnymborze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty przygotowawcze - wygrodzenie i oznakowanie terenu robót, wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściem, zabezpieczenie budynku przed zalewaniem wodami opadowymi w trakcie prowadzenia robót, - rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska wraz z przygotowaniem do transportu i utylizacji, - oczyszczenie terenu z pozostałości azbestu i gruzu, - utylizacja azbestu i gruzu. - przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów do ostatecznej utylizacji - karta przekazania odpadu, wykonanie pokrycia dachowego blachą dachówkową (stalowa, powlekana) w kolorze zielonym, - zabezpieczenie elementów drewnianych dachu poprzez pomalowanie środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi, - wykonanie izolacji termicznej stropodachów i dachów z wełny mineralnej o gr. 18 cm ułożonej na folii paraizolacyjnej, - wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich, - wymiana rynien i rur spustowych, - przemurowania przewodów kominowych cegłą klinkierową z wyprowadzeniem 60 cm ponad kalenicę ( kominy w kondygnacji strychu od poziomu stropu należy zamurować i otynkować) , - wykonanie nowej instalacji odgromowej dla całego budynku wraz z wykonaniem pomiarów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. w zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego niezbędnej wiedzy, doświadczenia potencjału technicznego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że : a) dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń, c) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną z zakresu przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000 tys. d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, f) udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. g) wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)- bez wprowadzania zmian. 7) Wypełniony formularz kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 9) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 10) Podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ), 11) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , ( zał. nr 6 do SIWZ), 12) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zał. nr 7 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dotyczy to w szczególności kierowników robót ): - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - aktualne zaświadczenia kierowników budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 13) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( zał. nr 8 do SIWZ )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozbiórka pokrycia dofinansowana będzie ze środków WFOŚiGW w Białymstoku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.