Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Warszawa: Organizacja wypoczynku letniego w okresie wakacyjnym w 2008 roku o charakterze profilaktycznym dla dzieci i młodzieży klientów OPS Praga Północ
Numer ogłoszenia: 129850 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Praga Północ m.st. Warszawy, ul. Szymanowskiego, 03-477 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6193437, 8180000, 61197602, fax 022 6193437, 8180000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna miasta stołecznego Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego w okresie wakacyjnym w 2008 roku o charakterze profilaktycznym dla dzieci i młodzieży klientów OPS Praga Północ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Terminy turnusów wakacyjnych w okresie 26.06.08- 30.08.08 2. Czas trwania turnusu -14 dni, 3. Miejsce turnusu profilaktycznego- atrakcyjne wypoczynkowo, 4. Wykonawca powinien zapewnić opiekę i transport uczestników do miejsca organizowanego wypoczynku, 5.Uczestnikami turnusu będą dzieci i młodzież w wieku 7-14 lat, ( w wyjątkowych sytuacjach możliwy wiek uczestników do 16 r.ż) z rodzin dysfunkcyjnych, korzystające ze świadczeń socjalnych OPS, zamieszkałe na terenie dzielnicy Praga Północ, 6. Listy uczestników turnusu zatwierdzają filie OPS, planowana ilość - od 150 do180 osób, podzielona na grupy wiekowe-maksymalna wielkość 1 grupy do 12 osób ( ze względu na możliwość sprawiania kłopotów wychowawczych uczestników wyjazdu wakacyjnego) 7. Turnus musi zawierać elementy profilaktyki uzależnień- prowadzone powinny być warsztaty profilaktyki uzależnień w wymiarze przynajmniej 8 godzin przez osoby do tego uprawnione (posiadające udokumentowane kwalifikacje trenera, psychologa, specjalisty ds. uzależnień itp.) 8. Program profilaktyczny musi uwzględniać podział wiekowy uczestników warsztatów i powinien określać sposób dokumentowania przebiegu zajęć oraz narzędzia oceny skuteczności podejmowanych działań. 9. Celem programu profilaktycznego winno być min: promowanie zdrowego stylu życia poprzez aktywny wypoczynek, wzmacnianie działań chroniących przed zachowaniami ryzykownymi, wspieranie pozytywnej aktywności dziecka i jego pozytywnych działań, 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić rodzicom (opiekunom) uczestnikom krótką informacje o charakterze turnusu, warunkach organizacyjnych i programie oraz adres i telefony kontaktowe, 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart kolonijnych do Zamawiającego nie później niż do dnia 31 maja 2008, w celu naboru dzieci na wyjazd kolonijny 12. Warunki organizacyjne, pozwolenia i zatrudniona kadra muszą spełniać wymagania zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolne, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz U nr 12, poz.67 z póź. Zm.), 13. Wykonawca powinien min zapewnić; min:. 4 posiłki dziennie, pokoje uczestników dla 4-6 osób dostosowane do pobytu dzieci-szafka, szafa, łóżko, pościel itp. stołówka i łazienki ogólnie dostępne, znajdujące się w 1 budynku, zabezpieczony teren wokół obiektu, 14. Wykonawca powinien zapewnić nocleg i wyżywienie w czasie trwania turnusu 2 osobom kontrolującym z ramienia Zamawiającego, oraz udostępnić na żądanie dokumenty związane z organizacją turnusu, 15. Wykonawca powinien umożliwić ewentualną kontrolę obiektu przed podpisaniem umowy, wtedy warunkiem podpisania umowy jest prócz spełnienia w/w wymagań jest pozytywna opinia komisji wydana na podstawie kontroli obiektu,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62780 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Bądź Miedzy Nami, Lublin, ul. Zorza 17, 20-381 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 730 zł od osoby
- Oferta z najniższą ceną: 730 zł od osoby / oferta z najwyższą ceną: 730 zł od osoby
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.