eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Dostawa i montaż komputerów, tablic interaktywnych oraz innych urządzeń dla Publicznego Gimnazjum w Goździe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Gózd: Dostawa i montaż komputerów, tablic interaktywnych oraz innych urządzeń dla Publicznego Gimnazjum w Goździe
Numer ogłoszenia: 129700 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202357, faks 048 3202357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż komputerów, tablic interaktywnych oraz innych urządzeń dla Publicznego Gimnazjum w Goździe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż komputerów, tablic interaktywnych oraz innych urządzeń dla Publicznego Gimnazjum w Goździe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa i montaż 24 zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drukarki dla Publicznego Gimnazjum w Goździe o parametrach określonych w § 3, Część 1. Załącznika nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa 10 zestawów tablic interaktywnych oraz innych urządzeń dla Publicznego Gimnazjum w Goździe o parametrach określonych w § 3, Część 2. Załącznika nr 1 do SIWZ . Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim . Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia : - dostawa, wyładunek , instalacja oraz uruchomienie wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia z wypełnionymi dowodami urządzeń, szkolenie zostanie zrealizowane na koszt Wykonawcy w siedzibie Publicznego Gimnazjum w Goździe; - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie przewody niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych; - Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.74.60-2, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 32.32.20.00-6, 30.23.13.20-6, 38.65.21.00-1, 30.23.74.50-8, 32.34.24.12-3, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ponadto, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w Części 1 i Części 2 w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowych określonych przez Zamawiającego, muszą złożyć wraz z ofertą następujące deklaracje , oświadczenia lub dokumenty i certyfikaty dotyczące sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ : Dotyczy : Części 1 Zestaw komputerowy 1. Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu. 2. Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym Vista, załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL. 3.Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym IDLE wynosząca maksymalnie 27 dB, załączyć oświadczenie wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezalezną akredytowaną jednostkę. 4.Deklaracja zgodności CE, załączyć do oferty. 5.Certyfikat Energy Star 5.0 zamawiający wymaga wpisu dotyczącego oferowanego sprzętu w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov. Zamawiający dopuszcza dołączenie wydruku ze strony internetowej. Router 1.Certyfikaty CE, FCC, IC, Wi-Fi CERTIFIEDIMb/g/n . Dotyczy : Części 2 Tablica interaktywna 1.Certyfikaty CE i zgodność z Dyrektywą RoHS. 2. Certyfikowany przez producenta tablicy serwis w Polsce Projektor multimedialny 1. Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu . 2.Deklaracja zgodności CE 9,załączyć do oferty. Certyfikowany przez producenta projektora serwis w Polsce Komputer multimedialny z systemem dotykowego ekranu 1.Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu ,załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu. 2.Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym , załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL. 3.Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym IDLE wynosząca maksymalnie 26,3 dB, załączyć oświadczenie wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezalezną akredytowaną jednostkę. 4.Deklaracja zgodności CE,załączyć do oferty . 5. Certyfikat Energy Star 5.0 zamawiający wymaga wpisu dotyczącego oferowanego sprzętu w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov. Zamawiający dopuszcza dołączenie wydruku ze strony internetowej. Wizualizer 1.Certyfikaty FCC, CE załączyć do oferty . Bezprzewodowy tablet graficzny 1. Certyfikaty CE , ISO9001 dla producenta załączyć do oferty . Ekran projekcyjny na statywie przeńośny 1. Certyfikaty CE załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu wyłącznie, jeżeli jednocześnie spełnione zostaną poniższe warunki: - zmiany o których mowa nie wpłyną na zwiększenie ceny zaproponowanej w ofercie Wykonawcy - zmiany o których mowa nie wpłyną na wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, który Zamawiający określił do 10 lipca 2011 r. od dnia podpisania umowy dla Części 1 i 2 - zmiany o których mowa nie wpłyną niekorzystnie na parametry techniczne zaoferowanego sprzętu - Wykonawca udokumentuje, iż po podpisaniu umowy z Zamawiającemu sprzęt zaoferowany w ofercie Wykonawcy został wycofany z produkcji przez jego producenta lub autora.Opisane zmiany muszą być pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. - zmiany o których mowa nie wpłyną niekorzystnie na parametry techniczne zaoferowanego sprzętu d) Wykonawca udokumentuje, iż po podpisaniu umowy z Zamawiającemu sprzęt zaoferowany w ofercie Wykonawcy został wycofany z produkcji przez jego producenta lub autora. Opisane zmiany muszą być pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w Goździe, ul. Radomska 7 pok. 102..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 11:50, miejsce: siedziba zamawiającego w Goździe ul. Radomska 7, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wyrównywanie poziomu edukacji na terenie gminy Gózd poprzez dostosowanie budynków i terenów PG i PSP w Goździe do potrzeb XXI wieku, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU VII,Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju Kapitału Ludzkiego DZIAŁANIA 7.2. INFRASTRUKTURA SŁUŻĄCA EDUKACJI w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż 24 zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania w zakresie Części 1 Zamawiający opisał w § 3 Część 1 Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.74.60-2, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż 10 zestawów tablic interaktywnych oraz innych urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania w zakresie Części 2 Zamawiający opisał w § 3 Część 2 Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.23.13.20-6, 30.23.74.50-8, 38.65.21.00-1, 32.34.24.12-3, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.