eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą oraz remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Nidzica: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą oraz remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 129655 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki, ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252457, fax 089 6252457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nidzica.pl w zakładce ZOOKSiT

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą oraz remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą oraz remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki : a.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy . 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia na roboty budowlane na: Zadanie Nr 1:Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy , Zadanie Nr 2: Remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Wskazanie osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie kierowała tymi robotami, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego). 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nidzica.pl w zakładce ZOOKSiT

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy 1.Demontaż starych okien skrzynkowych 2.Montaż nowej stolarki drewnianej 3.Wymiana parapetów z blachy ocynk. na blachę powlekaną 4.Wymiana parapetów drewnianych na parapety z PCV 5.Uzupełnienie ścian cegłą i tynkowanie 6.Malowanie farbą emulsyjną ścian.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Remont natrysków w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy 1. wymiana posadzek z płytek terakotowych 2. wymiana płytek glazurowanych na ścianach 3. tynki wewnętrzne, 4. malowanie sufitów farbą emulsyjną,, 5. wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, 6. skucie tynków wewnętrznych z wykonaniem nowych, 7. odgrzybianie murów wewnętrznych, 8. demontaż starej instalacji wodociągowej natryskowej 9. wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej z zamontowaniem mieszacza natryskowego termostatycznego, zaworów natryskowych przyciskowych oraz wylewek natryskowych wandaloodpornych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.