eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia wraz z usługą zarządzania energią.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Wieliczka: Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia wraz z usługą zarządzania energią.
Numer ogłoszenia: 129572 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego, ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, fax 012 2782824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia wraz z usługą zarządzania energią..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z usługą zarządzania energią budynku przychodni zdrowia.: Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego i Audytu Energetycznego - opracowanego przez Małopolską Agencję Energii, i Środowiska, Sp. z o.o. Kraków 7.05.2007. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.278.000,00 EUR.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 74.23.14.20 - Usługi zarządzania energią Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym nie należy wpłacać wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz którzy: 1) posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych dotyczących kompleksowych modernizacji w systemach energetycznych budynków, zapewniających obniżenie zużycia energii i kosztów eksploatacyjnych ogrzewania budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5000m3. Warunek posiadania doświadczenia uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował w ostatnich 5 latach, a jeśli okres działalności jest krótszy to - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym rodzaju i wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda. 2) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, a w szczególności: a. audytora energetycznego wpisanego w rejestr audytorów KAPE (min. 1 osoba) b. osobami posiadającym uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającymi zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania wniosku (min. 1 osoba, jeśli posiada ona uprawnienia zarówno projektowe oraz wykonawcze, lub min. po 1 osobie z uprawnieniami projektowymi i osobno wykonawczymi). c. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania wniosku (min. 1 osoba, jeśli posiada ona uprawnienia zarówno projektowe oraz wykonawcze, lub min. po 1 osobie z uprawnieniami projektowymi i osobno wykonawczymi). 3) posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie zamówienia, tj: a. w ostatnim roku obrotowym osiągnęli przychód w wysokości minimum 1,5 miliona złotych. b. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0 miliona złotych. c. wyrażają zgodę na sposób finansowania przedsięwzięcia z różnych źródeł, w tym ze środków pozyskanych przez Wykonawcę przy następujących założeniach: dopłata zamawiającego - 285 000 zł kredyt pozyskany przez Wykonawcę - wysokość określi Wykonawca, środki pomocowe pozyskane przez Wykonawcę w ramach funduszy wspomagających inwestycje termo - proekologiczne (granty, dotacje, umorzenia, kredyty preferencyjne itp.) - wysokość określi Wykonawca, zwrot poniższych kosztów z uzyskanych oszczędności nastąpi w trakcie wieloletniej umowy spłaty. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców, warunki opisane w ww. punktach winny być spełnione łącznie przez Wykonawców składających wspólny wniosek, przy czym nie jest dopuszczane łączenie doświadczenia w ramach warunku, o którym mowa w pkt 1) (co najmniej jeden wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielnie zamówienia musi spełniać w całości ten warunek). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni ci wykonawcy (maksymalnie 5), którzy otrzymają kolejno największą ocenę spełniania warunków posiadania wymaganego doświadczenia, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. Ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych przez Wykonawcę odpowiednio do posiadanego przez niego doświadczenia w realizacji robót budowlanych dotyczących modernizacji w systemach energetycznych, zapewniających obniżenie zużycia energii i kosztów eksploatacyjnych ogrzewania budynków (warunek opisany w pkt. 1) Wykonawca otrzyma za każdą wykonaną robotę o wartości min. 200.000,00 zł wymienioną w wykazie i potwierdzoną dokumentem, iż wykonana ona została należycie - 5 punktów, a dodatkowo za każde pełne 200 000 zł wartości robót ponad wartość minimalną 200.000,00 zł - 1 punkt. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu (pkt. 2 i 3) będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia (bez wpływu na listę rankingową). Ostateczna ocena spełniania warunków stanowić będzie sumę punktów uzyskanych według zasad wskazanych powyżej. Pod uwagę będą brane tylko zmówienia, udokumentowane dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje). Zamawiający zaprosi do składania ofert maksimum 5 wykonawców, którzy wykażą się największą sumą punktów uzyskanych w ocenie spełniana warunków. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców jednakowej ilości punktów w wyniku oceny spełnienia warunku wymienionego w pkt 1) decydować będzie w kolejności wysokość przychodów uzyskanych w ostatnim roku obrotowym (pkt 3a). W tym przypadku wyższą pozycję uzyskają wykonawcy o wyższych przychodach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) Informacja o oświadczenia i dokumentach, jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz forma dokumentów. Wykonawca jest zobowiązany złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zawierający następujące dane: nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. 2) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, następującej treści: W imieniu Wykonawcy (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oświadczam, iż: a)posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). e) wyrażam zgodę na sposób finansowania przedsięwzięcia z różnych źródeł, w tym ze środków pozyskanych przez Wykonawcę przy następujących założeniach: dopłata zamawiającego - 285 000 zł kredyt pozyskany przez Wykonawcę - wysokość określi Wykonawca, środki pomocowe pozyskane przez Wykonawcę w ramach funduszy wspomagających inwestycje termo - proekologiczne (granty, dotacje, umorzenia, kredyty preferencyjne itp.) - wysokość określi Wykonawca, zwrot poniższych kosztów z uzyskanych oszczędności nastąpi w trakcie wieloletniej umowy spłaty. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest załączyć do oferty: 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 8) Wykaz robót zrealizowanych w ostatnich 5 latach, o zakresie zbliżonym do robót objętych zamówieniem i wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Wykaz powinien obejmować: 1) nazwę (opis robót) z podaniem rodzaju prac w poszczególnych przedsięwzięciach termomodernizacyjnych, np. modernizacja źródła, zmiana nośnika energii, automatyczna regulacja temperatury, modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien, z podaniem adresu obiektu, zastosowanych technologii prac 2) kubaturę obiektu 3) datę wykonania 4) wartość robót 5) wskazanie odbiorców/zamawiających, na rzecz których wykonane były roboty (z podaniem ich adresu) . 9) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. powyżej. 10) Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji, w tym co najmniej: a) zaświadczenie o wpisie do rejestru audytorów KAPE S.A., dla osoby, która będzie wykonywać zamówienie - audytora energetycznego wpisanego do rejestru audytorów KAPE S.A., b) uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania wniosku (min. 1 osoba, jeśli posiada ona uprawnienia zarówno do projektowe oraz wykonawcze, lub min. po 1 osobie z uprawnieniami projektowymi i osobno wykonawczymi). c) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania wniosku (min. 1 osoba, jeśli posiada ona uprawnienia zarówno do projektowe oraz wykonawcze, lub min. po 1 osobie z uprawnieniami projektowymi i osobno wykonawczymi). Wykaz musi obejmować: imię i nazwisko osoby, wskazanie jej uprawnień/kwalifikacji zawodowych (w tym obowiązkowo dla audytora energetycznego wpisanego do rejestru audytorów KAPE S.A.,) zakres prac które będą nadzorowali w trakcie realizacji zamówienia. 11) Rachunek zysków i strat - za ostatni rok obrotowy, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 12) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Długość okresu zwrotu nakładów - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SPZLO/ZP/1/2007

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego, sekretariat, I piętro, ul. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia polis ubezpieczeniowych, stwierdzających następujące ubezpieczenia: a)Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej projektanta z sumą gwarancyjną w wysokości 50.000,00 zł, b)Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem z sumą gwarancyjną w wysokości 300.000,00 zł z rozszerzeniem o: -odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim przez podwykonawców ubezpieczającego, -odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez jednego ubezpieczającego innemu ubezpieczającemu objętych jedną umową ubezpieczenia -odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym w celu wykonania roboty polegającej na wykonaniu termomodernizacji obiektu służby zdrowia, -ryzyko wadliwego wykonania robót lub usług, -odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez ubezpieczającego Powyższe ubezpieczenia powinny zostać zawarte na okres tożsamy z okresem trwania robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji obiektu służby zdrowia.. c)Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez ubezpieczającego zgodnego z zakresem czynności określonym w par. 1 pkt 3 umowy i z sumą gwarancyjną w wysokości 300.000,00 zł z rozszerzeniem o: -ryzyko wadliwego wykonania robót lub usług, -odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim przez podwykonawców ubezpieczającego, -odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym w celu wykonania usługi polegającej na zarządzaniu instalacją grzewczą ww. obiektów, Ubezpieczenie określone w pkt c) powinno zostać zawarte na okres roczny i odnawiane aż do zakończenia okresu, na który instalacje grzewcze w ww. obiektach będą powierzone pod zarządzanie ubezpieczającemu tzn. do czasu zakończenia umowy. II.Zasady rozliczania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Wykonawca finansuje część kosztów przedsięwzięcia ze środków własnych, a spłata tej części następuje z wygenerowanych kwot, będących różnicą pomiędzy kwotą bazową, a wydatkami faktycznie ponoszonymi na cele grzewcze po zrealizowaniu termomodernizacji. Kwota bazowa planowana [Kb] w wysokości 105 816 zł, stanowi przewidywane roczne koszty ogrzewania obiektu dla stanu sprzed przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych. Kwotę tą zabezpiecza się w budżecie przychodni w wysokości średniego zużycia energii cieplnej 2372,1 GJ/rok oraz zużycia gazu na poziomie 68 756 m3 gazu /rok. Zakłada się, że koszty ogrzewania obiektu będzie ponosił i regulował Zamawiający na podstawie faktur wystawionych przez dostawcę energii, uwzględniając zmienność cen jednostkowych nośników zużywanej energii i gazu. Wykonawca otrzyma za swoją pracę kwotę bazową skorygowaną [Kr] pomniejszoną o rzeczywiste koszty ogrzewania obiektu dla stanu po przeprowadzeniu robót termomodernizacyjnych. Rozliczenie będzie prowadzone przez cały czas trwania przedsięwzięcia, z korektą wynikającą z warunków pogodowych w kolejnych okresach rozliczeniowych (tzn. roku lub okresu krótszego), wynikających z terminów rozpoczęcia i zakończenia umowy. Proponuje się podział okresu obowiązywania umowy na następujące podokresy: -okres od dnia rozpoczęcia umowy do 31 grudnia roku, w którym rozpoczęto realizację termomodernizacji -kolejny pełny rok kalendarzowy obowiązywania umowy -okres od 1 stycznia ostatniego roku obowiązywania umowy do ostatniego dnia obowiązywania umowy Zamawiający będzie prognozować kwotę bazową planowaną [Kb] w poszczególnych podokresach w oparciu o planowane ceny ciepła oraz statystyczne warunki pogodowe w Krakowie i wyliczy dla niej planowane miesięczne oszczędności, które stanowić będą kwoty zaliczek płaconych przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy. Zamawiający będzie płacił wyliczone kwoty zaliczek w ratach miesięcznych a na koniec okresu rozliczeniowego Wykonawca dokona korekty rozliczeń wystawiając fakturę VAT, wyliczając płatność w następujący sposób: Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego Zamawiający koryguje kwotę bazową planowaną [Kb] wyliczając kwotę bazową skorygowaną [Kr] dla stanu sprzed termomodernizacji, odniesioną do rzeczywistych warunków pogodowych dla danego okresu rozliczeniowego. W efekcie korekty określona zostanie kwota wyrównania [Kw] czyli kwota nadpłaty lub niedopłaty na rzecz Wykonawcy. W przypadku nadpłaty właściwy Beneficjent wystawi fakturę VAT wynikającą z rozliczenia w raporcie za dany okres, a Wykonawca ureguluje ją w czasie 30 dni od jej otrzymania, a w przypadku niedopłaty Wykonawca wystawi analogiczną fakturę, płatną ze środków budżetowych zabezpieczonych jako kwota w wysokości 15% kwoty bazowej planowanej [Kb]. Po zakończeniu umowy Zamawiający wyliczy oszczędności energii, korzystając z formuły opisanej powyżej oraz w oparciu o ceny ciepła obowiązujące w ostatnim podokresie a także w oparciu o rzeczywiste warunki pogodowe. W efekcie rozliczenia, określona zostanie kwota niedopłaty lub nadpłaty. W przypadku nadpłaty zostanie ona potrącona z Zabezpieczenia, a w przypadku niedopłaty Wykonawca wystawi fakturę końcową na wyliczoną kwotę. Zamawiający ureguluje zobowiązania w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Warunkiem do wypłacenia należnej kwoty Wykonawcy jest dostarczenie przez Wykonawcę dowodu uregulowania jego zobowiązań finansowych względem podwykonawców. Po zakończeniu umowy Oferent nieodpłatnie przekazuje zamontowane urządzenia Zamawiającemu. Z tytułu nadpłaty oraz niedopłaty Zamawiającemu i Wykonawcy nie należą się odsetki. W przypadku, gdy w wyniku realizacji prac termomodernizacyjnych nie wystąpią oszczędności energii lub ich skala będzie mniejsza od oczekiwanej przez strony, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę z tego lub z innego tytułu. Procedura rozliczania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w rocznym okresie rozliczeniowym: 1.Zamawiający wyliczy kwotę bazową planowaną [Kb] zgodnie z załącznikiem 1. 2.Zamawiający wyliczy planowane roczne koszty ogrzewania obiektu po wykonaniu termomodernizacji, biorąc pod uwagę deklarowane przez Wykonawcę oszczędności energii. 3.Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie miesięczne równe 1/12 różnicy pomiędzy kwotą bazową planowaną [Kb] a rocznymi planowanymi kosztami ogrzewania obiektu po wykonaniu termomodernizacji. 4.Koszty ogrzewania obiektu będzie ponosił i regulował Zamawiający na podstawie faktur przedstawionych przez dostawcę energii. 5.Na koniec okresu rozliczeniowego Zamawiający wyliczy zgodnie z załącznikiem 1 kwotę bazową skorygowaną [Kr], odniesioną do rzeczywistych warunków pogodowych dla stanu sprzed termomodernizacji a koszty ogrzewania obiektu wyliczy w oparciu o faktury i wyrówna zobowiązania finansowe z Wykonawcą termomodernizacji. III. Forma dokumentów 1.Dokumenty, o których mowa w Sekcji III. 2) pkt B) ppkt 4-12 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Pełnomocnik. 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w Sekcji III. 2) pkt B) ppkt 3 oraz Sekcji VI.2) pkt V ppkt 2 musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. 3.Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami przysięgłymi na język polski. IV.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1.Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) pkt B) ppkt 4-7 ogłoszenia składa: a)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, d)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) pkt B) ppkt 4-7 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2) pkt B ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia we wniosku Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a)każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.2) pkt B ppkt 4-7 ogłoszenia; b)zamiast Oświadczenia Wykonawcy wymienionego w sekcji III.2) pkt B ppkt 1 ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: źżdopłata zamawiającego - 285 000 zł kredyt pozyskany przez Wykonawcę - wysokość określi Wykonawca, środki pomocowe pozyskane przez Wykonawcę w ramach funduszy wspomagających inwestycje termo - proekologiczne (granty, dotacje, umorzenia, kredyty preferencyjne itp.) - wysokość określi Wykonawca, zwrot poniższych kosztów z uzyskanych oszczędności nastąpi w trakcie wieloletniej umowy spłaty.> c)dokumenty, o których mowa w pkt III.2) pkt B ppkt 8 - 10 ogłoszenia - łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; d)dokument, o którym mowa w pkt III.2) pkt B ppkt 11-12 składa ten wykonawca /wykonawcy), który spełnia warunek na powierzenie którego dokument ten jest wymagany. e)Pełnomocnik, o którym mowa w Sekcji VI.2) pkt V ppkt 1 składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu VI.Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2.Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3.Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4.Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć)/Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego./ Znak sprawy: SPZLO /ZP/1/2007. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na (Termomodernizację budynku przychodni wraz z usługą zarządzania energią) /Nie otwierać przed 10/08/2007 r. godz. 12.00 5.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego, 32-020 Wieliczka, ul. Szpunara 20,. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: (12) 278-28-24. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie zakwalifikowanym wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. VII. UWAGA! Termin wykonania zamówienia, o którym mowa w Sekcji II.3) ogłoszenia wynosi 12 miesięcy od zawarcia umowy. VIII. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcą: Elżbieta Berger - Kołodziejczyk tel. (12) 278-28-24. Zofia Płonka tel. (12) 278-28-24. Janusz Cholewa tel. (12) 278-28-24.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.