eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gniew w ulicachPl.Grunwaldzki, Sobieskiego i Piłsudskiego - znak ZS/1/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Gniew: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gniew w ulicach: Pl.Grunwaldzki, Sobieskiego i Piłsudskiego - znak ZS/1/2016
Numer ogłoszenia: 129524 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94282 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o., ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352318, 5352331, faks 058 5352318 w. 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, której jedynym właścicielem jest gmina.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gniew w ulicach: Pl.Grunwaldzki, Sobieskiego i Piłsudskiego - znak ZS/1/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na Placu Grunwaldzkim oraz w ulicach Sobieskiego i Piłsudskiego w Gniewie, a także wykonanie przyłączy wodociągowych i sanitarnych z posesji zlokalizowanych w tych ulicach i innych prac, zgodnie z Dokumentacją Budowlaną, określoną załącznikiem nr 5 do umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie prace i dostawy materiałów, które służą do jego zrealizowania, w szczególności: 1) dostawę, transport, rozładunek, przechowywanie materiałów, 2) roboty rozbiórkowe budowli i nawierzchni dróg 3) transport materiałów z rozbiórki budowli i nawierzchni dróg na miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 1km) 4) zmiany organizacji ruchu, wykonanie tymczasowych dróg i objazdów, 5) roboty ziemne, 6) roboty przygotowawcze - wykonanie badań poprzedzających pod nadzorem archeologicznym (nadzór archeologiczny po stronie Zamawiającego), 7) roboty budowlane, instalacyjne i montażowe na sieci i przyłączach, 8) roboty instalacyjne w obiektach przyłączanych do sieci, 9) przeprowadzenie wycinki drzew i nasadzeń, 10) usunięcie i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów zielonych , 11) roboty związane z naprawą istniejących nawierzchni, 12) wykonanie po zakończonych robotach tymczasowej nawierzchni z płyt drogowych YOMB podwójnie zbrojonych. Na Przedmiot Zamówienia składają się postanowienia zawarte w następujących dokumentach, według kolejności ich pierwszeństwa do celów interpretacyjnych: 1) Umowa, 2) Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 4) Dokumentacja projektowa. 5) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MELBUD S.A., UL. SKŁADOWA 4, 86-300 GRUDZIĄDZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2871830,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2691720,02

  • Oferta z najniższą ceną: 2273581,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2691720,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.