eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Remont wiejskich boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Mień, Oleksin, Świrydy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Brańsk: Remont wiejskich boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Mień, Oleksin, Świrydy
Numer ogłoszenia: 129479 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiejskich boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Mień, Oleksin, Świrydy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wiejskich boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Mień, Oleksin, Świrydy. W zakres robót remontowych boiska sportowego w Mniu wchodzą: a) boisko do piłki nożnej: niwelacja terenu, mechaniczne plantowanie boiska, ręczne plantowanie boiska, formowanie nasypu, wałowanie boiska, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego, dostarczenie i zamocowanie kompletu bramek metalowych z siatkami do gry w piłkę nożną, b) plac z boiskiem do piłki siatkowej oraz skoczni w dal: niwelacja terenu, mechaniczne plantowanie terenu, ręczne plantowanie boiska, wałowanie boiska, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego; dostarczenie, montaż gniazd wraz ze słupkami metalowymi (z siatką) do gry w piłkę siatkową; wykonanie skoczni do skoku w dal z piaskownicą o wymiarach 7,0m x 3,0m x 0,5m wypełnioną drobnym piaskiem, boki piaskownicy z desek grubości 32 mm dębowe, lakierowane i impregnowane, belka do skoku w dal z drewna dębowego zaimpregnowana o wymiarach 121 cm x 34 cm x 10 cm mocowana na skrzynce drewnianej z drzewa dębowego i impregnowanego zamontowanej w gruncie. c) wykonanie i montaż ławki dla kibiców przy boisku piłkarskim (szczegóły ławki rys. 2 w dokumentacji technicznej), siedzenie ławki wykonać z krawędziaków dębowych impregnowanych bajcowanych i lakierowanych, kolor bejcy uzgodnić z inwestorem. d) ogrodzenie boiska z siatki ocynkowanej o grubości 2,8 mm wysokości 1,5 m na słupkach stalowych o 70 mm o rozstawie 2,10 m, wysokość zagłębienia 0,80 m obetonowane betonem B-20 w szklankach o wymiarach 35 cm x 35 cm x 80 cm zaciągnięte linką stalową ocynkowaną o 6,3 mm x 3 (góra, środek i dół) wraz z bramkami szt. 4 o wym. 1,5 m x 1,0 m, słupki zakończone korkami z góry pomalowane na kolor uzgodniony z inwestorem, lokalizacja bramek uzgodniona z inwestorem, zamontowanie typowej bramy wraz z furtką o szerokości kompletu 5,0 m przy ul. Brata Alberta na słupach z fundamentem cegły klinkierowej o przekroju 51cm x 51 cm (3 słupy) lokalizacja bramy w uzgodnieniu z inwestorem. Brama przesuwna o szerokości 2 m przy szkole osadzona na 2 słupach z cegły klinkierowej, lokalizacja uzgodniona z inwestorem; zamontowanie 2 masztów na flagi o wysokości 7,0 m, lokalizacja do uzgodnienia z inwestorem. Pozycje z przedmiaru uzupełnienia ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych oraz pozycję oczyszczenie, pomalowanie i wyprostowanie istniejącego fragmentu od strony szkoły zamienia się na wykonanie nowego ogrodzenia, wszystkie warunki jak wyżej w ogrodzeniu. Przy ul. Brata Alberta w ogrodzeniu wykonać cokół z obrzeży betonowanych na fundamencie o grubości 20 cm o wym. 30 cm x 8 cm x 100 cm. e) sadzenie drzew i krzewów (rodzaje drzew i krzewów uzgodnione z inwestorem). W zakres robót remontowych boiska sportowego w Oleksinie wchodzą: a) boisko do piłki nożnej: niwelacja terenu, plantowanie boiska, wałowanie boiska, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego, b) plac z boiskiem do piłki ręcznej, siatkowej oraz skoczni w dal: niwelacja terenu, plantowanie terenu, wałowanie, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego, dostarczenie i zamocowanie kompletu bramek metalowych (z siatkami) do gry w piłkę ręczną, dostarczenie, montaż gniazd wraz ze słupkami metalowymi (z siatką) do gry w piłkę siatkową, wykonanie skoczni do skoku w dal z piaskownicą o wymiarach 7,0m x 3,0m x 0,5m wypełnioną drobnym piaskiem. Boki piaskownicy z desek grubości 32 mm dębowe, lakierowane i impregnowane, belka do skoku w dal z drewna dębowego zaimpregnowana o wymiarach 121 cm x 34 cm x 10 cm mocowana na skrzynce drewnianej z drzewa dębowego i impregnowanego zamontowanej w gruncie. c) ogrodzenie boiska piłkarskiego z siatki ocynkowanej o grubości 2,8 mm wysokości 1,5 m na słupkach stalowych o 70 mm o rozstawie 2,10 m, wysokość zagłębienia 0,80 m obetonowane betonem B-20 w szklankach o wymiarach 35 cm x 35 cm x 80 cm zaciągnięte linką stalową ocynkowaną o 6,3 mm x 3 (góra, środek i dół) wraz z bramkami szt. 4 o wym. 1,5 m x1,0 m, słupki zakończone korkami z góry pomalowane na kolor uzgodniony z inwestorem, lokalizacja bramek uzgodniona z inwestorem; zamontowanie 2 masztów na flagi o wysokości 7,0 m, lokalizacja do uzgodnienia z inwestorem. d) sadzenie drzew i krzewów (rodzaje drzew i krzewów uzgodnione z inwestorem). W zakres robót remontowych boiska sportowego w Świrydach wchodzą: a) boisko do piłki nożnej: niwelacja terenu, plantowanie boiska, wałowanie boiska, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego, dostarczenie i zamocowanie kompletu bramek metalowych z siatkami do gry w piłkę nożną, b) plac z boiskiem do piłki ręcznej oraz skoczni w dal: niwelacja terenu, plantowanie terenu, wałowanie, zasianie trawy odpowiedniej odmiany przeznaczonej do boisk sportowych, wałowanie powierzchni boiska sportowego, dostarczenie i zamocowanie kompletu bramek metalowych (z siatkami) do gry w piłkę ręczną, wykonanie skoczni do skoku w dal z piaskownicą o wymiarach 7,0m x 3,0m x 0,5m wypełnioną drobnym piaskiem. Boki piaskownicy z desek grubości 32 mm dębowe, lakierowane i impregnowane, belka do skoku w dal z drewna dębowego zaimpregnowana o wymiarach 121 cm x 34 cm x 10 cm mocowana na skrzynce drewnianej z drzewa dębowego i impregnowanego zamontowanej w gruncie. c) wykonanie i montaż ławki dla kibiców przy boisku piłkarskim (szczegóły ławki rys. 2 w dokumentacji technicznej), siedzenie ławki wykonać z krawędziaków dębowych impregnowanych bajcowanych i lakierowanych, kolor bejcy uzgodnić z inwestorem. d) karczowanie drzew, e) sadzenie drzew i krzewów (rodzaje drzew i krzewów uzgodnione z inwestorem). f) ogrodzenie boiska z siatki ocynkowanej o grubości 2,8 mm wysokości 1,5 m na słupkach stalowych o 70 mm o rozstawie 2,10 m, wysokość zagłębienia 0,80 m obetonowane betonem B-20 w szklankach o wymiarach 35 cm x 35 cm x 80 cm zaciągnięte linką stalową ocynkowaną o 6,3 mm x 3 (góra, środek i dół) wraz z bramkami szt. 4 o wym. 1,5 m x1,0 m, słupki zakończone korkami z góry pomalowane na kolor uzgodniony z inwestorem, lokalizacja bramek uzgodniona z inwestorem; zamontowanie 2 masztów na flagi o wysokości 7,0 m, lokalizacja do uzgodnienia z inwestorem. W przypadku problemów związanych z posadowieniem płyt boiska odnośnie rzędnych dopuszcza się przyjęcie wartości średnich tak, aby płyty boisk były w poziomie. W przypadku braku dostatecznej warstwy humusu należy uwzględnić dowiezienie humusu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane będące załącznikami do SIWZ dostępnej na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku Nr 05 8063 0001 0010 0100 0101 0011 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Brańsk - kasa, pok. nr 2. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie: spełnia - nie spełnia, na zasadach określonych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia tam wskazane. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: A) w pkt 1 ppkt 1, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B) w pkt 1 ppkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. C) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 6 lit. A a i b oraz 1 ppkt 6 lit. B powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 6 lit. A c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1 ppkt 6 lit. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 1 ppkt 6 lit. B stosuje się odpowiednio. 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2). 2. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału musi być złożone w oryginale. 2) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8 17-120 Brańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8 17-120 Brańsk punkt obsługi interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.