eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie usługi w zakresie doradztwa w zarządzaniu zobowiązaniami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Częstochowa: Wykonanie usługi w zakresie doradztwa w zarządzaniu zobowiązaniami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 129375 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie doradztwa w zarządzaniu zobowiązaniami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie doradztwa w zarządzaniu zobowiązaniami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w okresie 12 miesięcy. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wykonywanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu wymagalnymi i niewymagalnymi zobowiązaniami publiczno- i cywilnoprawnymi Zamawiającego oraz nadzorze nad dynamiką przyrostu zobowiązań, podejmowaniu i prowadzeniu negocjacji w zakresie możliwości restrukturyzacji finansowej Zamawiającego; 2)wykonywanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością księgowo-finansową Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz podejmowaniu wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do finansowego zbilansowania bieżącej działalności Zamawiającego; 3)wykonywanie usług polegających na doradztwie prawnym, a w szczególności na sporządzaniu opinii prawnych w przedmiocie wskazywanym przez Zamawiającego; 4)opracowywanie koncepcji zadań restrukturyzacyjnych na okres od 01 lipca 2008r. do 31 grudnia 2009 uwzględniających: a)symulację finansową Zamawiającego w ujęciu: - prognozowanego spadku dynamiki przyrostu zobowiązań publicznoprawnych oraz cywilnoprawnych; - obsługi policzalnego i kontrolowanego portfela zobowiązań w ujęciu ratalnym uwzględniając możliwości płatnicze Zamawiającego; - obsługi policzalnego i kontrolowanego portfela zobowiązań w ujęciu ratalnym uwzględniając koszt pozyskanego zewnętrznego źródła finansowania; b)prognozowanego ograniczenia kosztów wywołanych monitorowaniem i kontrolingiem w zakresie bieżąco realizowanych dostaw oraz usług obcych; c)określenia możliwości inwestycyjnych i modernizacyjnych środków trwałych Zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności finansowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie; d)współplanowanie comiesięcznych wydatków Zamawiającego mające na celu jak najefektywniejsze wykorzystanie otrzymywanych środków finansowych z NFZ oraz innych źródeł; e)pośredniczenie w poszukiwaniu źródeł zewnętrznych finansowania niezbędnych do realizacji programów inwestycyjnych i modernizacyjnych Zamawiającego, a w szczególności zapewniających pokrycie wkładu własnego niezbędnego do realizacji programów unijnych;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie we współpracy z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączyć do oferty: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług na rzecz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w przedmiocie zamówienia -co najmniej 2 usług- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączania dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Druk wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2) składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 6 ust 1 pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie ,,spełnia-nie spełnia. 4. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 3)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)oświadczenia Wykonawcy, że akceptuje w całości warunki umowy, które stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, Pawilon D, I - piętro, Dział Zamówień Publicznych...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1, Pawilon A - I piętro, pokój 365..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.