eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektuCzas na aktywność w Gminie Rudnik nad Sanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Rudnik nad Sanem: Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu: Czas na aktywność w Gminie Rudnik nad Sanem
Numer ogłoszenia: 129254 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119804 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem, ul. Kilińskiego 19, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8762 795, faks 015 8766 238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu: Czas na aktywność w Gminie Rudnik nad Sanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla 20 osób bezrobotnych, będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych, w następującym zakresie: 1) Moduł I. Trening kompetencji społecznych: a) Trening kompetencji społecznych (w tym 2 godz. indywidualnego doradztwa psychologicznego) - wymiar: 70 godz., liczba uczestników: 20 osób; b) Indywidualne doradztwo zawodowe - wymiar: 4 godz. na uczestnika, liczba uczestników: 20 osób; 2) Moduł II (część 1). Szkolenia zawodowe: a) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - wymiar: 150 godz., liczba uczestników: 5 osób; b) Kucharz - wymiar: 150 godz., liczba uczestników: 2 osoby; c) Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych (opiekunka domowa) - wymiar: 160 godz., liczba uczestników: 3 osoby; d) Opiekunka dziecięca - wymiar: 160 godz., liczba uczestników: 2 osoby; e) Spawacz (spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie aktywnych chemicznie gazów - metodą MAG) - wymiar: 160 godz., liczba uczestników: 4 osoby; f) Wizażystka z elementami stylizacji paznokci - wymiar: 150 godz., liczba uczestników: 3 osoby; g) Kierowca operator wózków jezdniowych + magazynier - wymiar: 120 godz., liczba uczestników: 4 osoby; 3) Moduł II (część 2). Szkolenia dodatkowe: a) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 2 osoby; b) Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych (opiekunka domowa) - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 2 osoby; c) Opiekunka dziecięca - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 4 osoby; d) Wizażystka z elementami stylizacji paznokci - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 2 osoby; e) Bukieciarz - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 5 osób; f) Malarz - tapeciarz - wymiar: 40 godz., liczba uczestników: 2 osoby; 3. Wykonawca zapewni przeprowadzenie stosownych badań dla uczestników Projektu w ramach poszczególnych kursów; 4. Pozostałe Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów - na każdym jego etapie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESSIONAL BUSINESS ADVICE Szkolenia zawodowe i ustawiczne Alina Piorun, Al. Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92087,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88219,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88219,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173549,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.