eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Oczyszczanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Rawicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Rawicz: Oczyszczanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Rawicz
Numer ogłoszenia: 129213 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102985 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z oczyszczaniem ulic i placów na terenie Gminy Rawicz obejmujące w szczególności: sprzątanie wyznaczonych ulic i miejsc, opróżniania koszy na śmieci, utrzymanie czystości i porządku przystanków autobusowych oraz inne prace wykazane opisie przedmiotu zamówienia. Świadczone niżej wymienione usługi muszą zapewniać utrzymanie stałej czystości na tych terenach przez cały okres objęty zamówieniem poprzez: 1) sprzątanie ulic: a) powierzchnia ulic przewidziana do sprzątania w miesiącach: lipcu i październiku 2014 roku oraz kwietniu, lipcu i październiku 2015 roku (wraz z wywozem zgromadzonych w wyniku zamiatania nieczystości) o pow.- 77 210 m2; b) powierzchnia ulic przewidziana do sprzątania w miesiącach: październik 2014 oraz w kwietniu i październiku 2015 roku (wraz z wywozem zgromadzonych w wyniku zamiatania nieczystości) o pow. - 60 297 m2. Sprzątanie ulic w kwietniu obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń po okresie zimowym. 2) sprzątanie terenu przewidzianego do dwukrotnego zamiatania ręcznego w ciągu miesiąca w okresie od lipca do października 2014 roku oraz od kwietnia do października 2015 roku (wraz z wywozem zgromadzonych w wyniku sprzątania nieczystości) o pow. - 2.400 m2, Przy sprzątaniu ulic i terenu (ppkt 1 i 2 ), w przypadku występowania przerostów traw, chwastów i piasku należy je usunąć. 3) opróżnianie koszy ulicznych - w ramach powyższego Wykonawca będzie zobowiązany do opróżnienia koszy wg niżej podanego zakresu i częstotliwości, posprzątanie wokół nich oraz przewiezienie i składowanie na wysypisku śmieci. W przypadkach przepełnienia koszy, w miarę potrzeb, szczególnie centrum miasta, kosze winny być opróżnione z częstotliwością zapobiegającą takim sytuacjom: a) ilość koszy ulicznych przewidzianych do codziennego opróżniania w okresie obowiązywania umowy - 48 szt. b) ilość koszy ulicznych przewidzianych do 15 krotnego opróżniania w ciągu miesiąca tj. co drugi dzień ( w lutym 2015 - 14 razy ) w okresie obowiązywania umowy - 135 szt. c) ilość koszy ulicznych przewidzianych do 8 krotnego opróżniania w ciągu miesiąca ( dwa razy w tygodniu) w okresie obowiązywania umowy - 149 szt. 4) sprzątanie wiat i przystanków autobusowych - ilość 33 szt. - do wykonania trzy razy w ciągu obowiązywania umowy tj. w wrześniu 2014 roku oraz kwietniu i wrześniu 2015 roku. Zakres prac obejmuje mycie szyb i siedzisk, zamiatanie wnętrza przystanków oraz terenów przyległych, usuwanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń, usuwanie trawy, chwastów itp. prace porządkowe. 5) Inne usługi - a) uporządkowanie wskazanych przez Zamawiającego miejsc, b) dodatkowe prace - w miesiącach od listopada 2014 do marca 2015 oraz w listopadzie i grudniu 2015 roku w przypadku braku opadów śniegu zlecone mogą być prace porządkowe, c) dezynfekcja koszy ulicznych w miesiącach sierpień 2014 i 2015 roku , d) mycie nawierzchni deptaka 3 razy w 2014 roku tj. w miesiącach lipiec-sierpień-wrzesień oraz 5 razy w 2015 roku tj. w miesiącach maj-czerwiec-lipiec-sierpień-wrzesień Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ i stanowi podstawę do ustalenia ceny za te usługi. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zlecania usług w zakresie oczyszczania miasta w ramach ustalonej 20% rezerwy, przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie. 7) Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego może być podjęta decyzja o zmianie terminu świadczenia usług o których mowa wyżej w przewidzianym okresie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 8) W zakresie wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia prac przy kalkulowaniu cen jednostkowych za te usługi Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić również koszty związane ze zbiórką śmieci, ich transportem - wywozem oraz kosztami składowania - przejęcia przez Przesypownię oraz inne wymagane do poniesienia koszty, w tym m.in. koszty związane z organizacją ruchu. 2. Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: 1) ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 2) zmiany organizacji ruchu przy wykonywaniu prac (w tym odpowiednie oznakowanie) 3) uporządkowanie terenu po wykonywaniu usług 4) stosowania obowiązujących w tym zakresie przepisów w szczególności : a) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późniejszymi zmianami ), b) ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami), c) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz. U. z 2013 roku poz. 1232 z późniejszymi zmianami). d) Uchwały Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVII/228/13 z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rawicz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO spółka z o.o., ul. Łódzka 19, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 721979,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 584372,49

  • Oferta z najniższą ceną: 584372,49 / Oferta z najwyższą ceną: 642678,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.