eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Wymiana nawierzchni chodnika wraz z odwodnieniem od ul. Warszawskiej do ul. Rolniczej przy drodze nr 01701 (ul. Wislana) dł. ok. 250 mb w m. Łomianki gm. Łomianki



Ogłoszenie z dnia 2007-07-28

Ożarów Mazowiecki: Wymiana nawierzchni chodnika wraz z odwodnieniem od ul. Warszawskiej do ul. Rolniczej przy drodze nr 01701 (ul. Wislana) dł. ok. 250 mb w m. Łomianki gm. Łomianki
Numer ogłoszenia: 129156 - 2007; data zamieszczenia: 28.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, fax 022 7221380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodnika wraz z odwodnieniem od ul. Warszawskiej do ul. Rolniczej przy drodze nr 01701 (ul. Wislana) dł. ok. 250 mb w m. Łomianki gm. Łomianki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana nawierzchni chodnika wraz z odwodnieniem od ul. Warszawskiej do ul. Rolniczej przy drodze nr 01701 (ul. Wislana) dł. ok. 250 mb w m. Łomianki gm. Łomianki. 1. Zakres zamówienia objętego postępowaniem obejmuje między innymi: 1) Wykonanie robot przygotowawczych obejmujących wykonanie rozbiórek istniejącego chodnika i zjazdów wraz z krawężnikiem. 2) Wykonanie robót ziemnych polegających na przygotowaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, ścieżki rowerowej, zjazdów krawężnika oraz rowu chłonnego. 3) Wykonanie wzmocnionej konstrukcji chodnika, ścieżki rowerowej oraz zjazdów. 4) Wykonanie elementów odwodnienia tj. ścieku przykrawężnikowego, wpustów ulicznych, przykanalików wraz z odtworzeniem konstrukcji nawierzchni. 5) Wprowadzenie nowych elementów organizacji ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.pełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.wykonawca wykaże, że w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy wykonał: - minimum dwie roboty polegające na ułożeniu chodnika o łącznej długości minimum 200 mb lub 500 m2 albo minimum 2 roboty brukarskie polegające na ułożeniu kostki brukowej o powierzchni minimum 500 m2 o poziomie trudności zbliżonym do przedmiotu zamówienia 2.2. wykonawca zapewni wykonanie zamówienia przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz złoży dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 2.3. wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK-NIE (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2). Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3). Formularz Nr 2 - informacje ogólne, Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b). pełnomocnictwo do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych), w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych; pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawca (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. 5) Formularz Nr 3 - oświadczenie dotyczące kadry przeznaczonej do realizacji zamówienia, z załączeniem niżej wymienionych dokumentów: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, b) kierownik budowy - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika budowy. 6) Formularz Nr 4 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy: - minimum dwóch robót polegających na ułożeniu chodnika o łącznej długości minimum 200 mb lub 500 m2 albo minimum 2 roboty brukarskie polegające na ułożeniu kostki o powierzchni minimum 500 m2 o poziomie trudności zbliżonym do przedmiotu zamówienia, wraz z opiniami lub referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych robót. 7) Formularz Nr 5 - oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 8)Formularz Nr 6 - informacja o zatrudnieniu podwykonawców (Wykonawca załącza formularz w przypadku zatrudnienia podwykonawców)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.