eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfikacyjny KSIWND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Sokołów Małopolski: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 129136 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sokołów Małopolski , ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. (017) 7729019, faks (017) 7729019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do 11 szkół podstawowych z terenu Gminy Sokołów Małopolski pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfi-kacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje III części: Część I - Pomoce dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik nr 1a do umowy. Część II - Meble szkolne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli szkolnych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik nr 1b do umowy. Część III - sprzęt komputerowy i multimedialny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości laptopów, projektorów multimedialnych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik nr 1c do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.33.34.00 - Odtwarzacze wideo 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) druk OFERTA 2) wypełniony i podpisany formularz - zawarty w załączniku do wzoru umowy szczegółowy opis zakresu zamówienia (załącznik 1a - dla części I, 1b - dla części II, 1c - dla części III) 3) w przypadku Wykonawców nie będących osobami fizycznymi dokument z którego wynika jakie osoby są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4) w przypadku podpisania o oferty lub innych wymaganych dokumentów przez osobę działającą na podstawie pełnomocnictwa - dokument pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizowany przez Gminę Sokołów Małopolski projekt systemowy nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn.Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu realizowany jest w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.