eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › wykonanie prac związanych z aktualizacją części bazy danych będącej w posiadaniu Zamawiającego oraz prac polegających na ustaleniu wzorcowych długości wybranych odcinków dróg, pomiarze geometrii ich osi, ich pełnej inwentaryzacji uzupełnionej o dokumentac

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Sępólno Krajeńskie: wykonanie prac związanych z aktualizacją części bazy danych będącej w posiadaniu Zamawiającego oraz prac polegających na ustaleniu wzorcowych długości wybranych odcinków dróg, pomiarze geometrii ich osi, ich pełnej inwentaryzacji uzupełnionej o dokumentację wizualną, w nawiązaniu do posiadanego przez Zamawiającego systemu referencyjnego
Numer ogłoszenia: 129087 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, fax 052 3881202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zarzad-drogowy.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zarzad-drogowy.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac związanych z aktualizacją części bazy danych będącej w posiadaniu Zamawiającego oraz prac polegających na ustaleniu wzorcowych długości wybranych odcinków dróg, pomiarze geometrii ich osi, ich pełnej inwentaryzacji uzupełnionej o dokumentację wizualną, w nawiązaniu do posiadanego przez Zamawiającego systemu referencyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Treść niniejszego opisu przedmiotu zamówienia przedstawia wymagania dotyczące wykonania prac pomiarowych niezbędnych z punktu widzenia potrzeb ewidencji dróg, celem których jest: - aktualizacja części bazy danych będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z fotorejestracją, - ustalenie wzorcowych długości wybranych odcinków dróg, - ustalenie geometrii ich osi, stanowiącej podstawę dla działania systemów wykorzystujących GPS do lokalizacji zdarzeń na drodze oraz stanowiącej odniesienie dla innych prac tereno-wych, - wykonanie ich pełnej inwentaryzacji, - wykonanie dokumentacji wizualnej w formie zdjęć cyfrowych w nawiązaniu do systemu referencyjnego współpracującego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem komputerowym, - zakodowanie danych w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu, tj.SIBView 5, wspomagającym zarządzanie siecią drogową w oparciu o system referencyjny i mapę wektorową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem przystąpienia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest złożenie przez Wykonawcę (art. 26, ust. PZP oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz.646)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m - ce przed upływem terminu składania ofert, 3. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, 5. wykazu wykonanych prac zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia, potwierdzającego należyte i rzetelne wykonanie minimum trzech prac dla dróg publicznych z czego przynajmniej jedna praca powinna obejmować wykonanie zakresu dla sieci dróg o długości nie mniejszej niż 100 km; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie, 6. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Drogowego, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.