Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości - numer sprawy: PN/266/ZP/D/2014
Numer ogłoszenia: 128982 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości - numer sprawy: PN/266/ZP/D/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa środków czystości - 8 pakietów, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.13.60.00-4, 39.22.43.40-3, 39.22.43.30-0, 39.51.40.00-8, 39.51.42.00-0, 39.22.40.00-8, 39.29.93.00-7, 39.81.30.00-4, 39.83.12.00-8, 33.74.00.00-9, 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2, 33.72.11.00-1, 33.76.00.00-5, 44.17.40.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym Postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy środków czystościowych, na którą Wykonawca składa ofertę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 16 000,00 zł Pakiet nr 2 - 23 000,00 zł Pakiet nr 3 - 6 000,00 zł Pakiet nr 4 - 30 000,00 zł Pakiet nr 5 - 14 000,00 zł Pakiet nr 6 - 19 000,00 zł Pakiet nr 7 - 83 000,00 zł Pakiet nr 8 - 139 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków ywmaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu potwierdzające spełnienie wymaganych warunków określonych w Załączniku nr 2 tylko dla pakietów nr: 4, 7, 8. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu i pozycji one dotyczą. 2. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania: kart charakterystyki lub atestów, lub świadectw wystawionych przez Państwowy Zakład Higieny (PZH) lub inny uprawniony organ albo podmiot - Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2.W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. 3.Zmiana treści umowy, po uprzednich pisemnych obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: a) istotnej zmiany stawek celnych; b) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla produktu wskazanego w Formularzu cenowym; c) wycofania bądź braku dostępności produktu wskazanego w Formularzu cenowym i zastąpienia go produktem równoważnym w zaoferowanej w ofercie cenie; d) zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego mająca wpływ na realizację niniejszej umowy; e) zmiana przepisów prawa mających wpływ na realizacje niniejszej umowy; 3. Za towar równoważny Zamawiający uznaje towar co najmniej spełniający wymagania określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwerytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Wterenów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwerytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Wterenów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do podłóg, proszki, żel w.c., odświeżacze Ilść pozycji w pakiecie od 1-29.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.71.16.10-6, 39.81.30.00-4, 39.83.12.00-8, 33.74.00.00-9, 39.81.20.00-7, 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierki, gąbki, szczoteczki do rąk, wycieraczki, termometry, wieszaki i lustra Ilość pozycji w pakiecie od 1 do 26.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 33.72.11.00-1, 18.42.43.00-0, 39.29.93.00-7, 39.13.60.00-4, 44.41.00.00-7, 39.80.00.00-0, 33.72.12.00-2, 39.51.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do zamiatania, miotły, łopaty Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stelaże, mopy i wózki jezdne do sprzątania Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.83.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze uchylne i kosze z pedałem Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra, pojemniki, miski i pojemniki na ręczniki papierowe Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki składane, ręczniki w rolkach i papier toaletowy Ilość pozycji w pakiecie od nr 1 do nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa cewników diagnostycznych do koronarografii, cewników balonowych uwalniających lek (...), w podziale na 24 części.
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Dostawa pozostałego sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 41/D
- "Dostawa profesjonalnej chemii z systemami dozującymi dla "Uzdrowisko Horyniec" Sp. z o.o."
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.