Ogłoszenie z dnia 2015-09-01
Kraków: Wymiana serwera centralnego UKS Kancelaria w związku z awarią w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie, ul. Władysława Łokietka 20
Numer ogłoszenia: 128913 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie, ul. Wł. Łokietka 20, 30-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992-100, faks 12 2992-200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana serwera centralnego UKS Kancelaria w związku z awarią w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Krakowie, ul. Władysława Łokietka 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest: a)sprzedaż sprzętu informatycznego stanowiącego zestaw serwerowy składający się z 3 modułów IBM x3650 M5, 2x Xeon 8C E5-2640v3 90W 2,6GHz/20MB, 6x16GB RAM ECC, LAN Intel X520 x540 T2 Dual Port 10GbE, 2x AC Power Supply 550W, w wersji montażowej RACK, b)konfiguracja zestawu opisanego w §1 pkt a) w oryginalnych obudowach modułowych wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz uruchomienie zestawu w warunkach serwisowych Wykonawcy i dostarczenie raportu potwierdzającego zamawianą konfigurację sprzętu, c)dostawa zestawu opisanego powyżej do siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie na adres Kraków, 30-016, ul. Władysława Łokietka 20, wraz dokumentami wymienionymi w §1 pkt b), d)dostarczenie oryginałów dokumentów gwarancyjnych potwierdzających udzielenie gwarancji na okres 36 miesięcy oraz faktury VAT określającej kwotę netto, stawkę podatku i kwotę naliczonego podatku VAT. e)udzielenie wsparcia technicznego w okresie 90 dni, w razie wystąpienia kłopotów technicznych lub w przypadku zaistnienia innych szczegółów natury technicznej, od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego, wsparcie udzielone zostanie drogą telefoniczną lub za pomocą poczty elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT BROKER, Hoża 86/403, 00-862 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80826,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99416,50
Oferta z najniższą ceną: 99416,50 / Oferta z najwyższą ceną: 99416,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia W związku z wystąpieniem w dniu 29 lipca 2015 r., w godzinach rannych, poważnej awarii serwera komputerowego przechowującego dane kancelaryjne w tym kopie dokumentów przetwarzanych za pomocą tego programu, nastąpiła konieczność w trybie pilnym, zakupu odpowiednich podzespołów klastra serwerów i dwuprocesorowych modułów serwera zastępczego w miejsce uszkodzonej jednostki.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Serwery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.