Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Malbork: Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych na dz. nr 28/12, obr. 13 miasta Malborka, przy ul. Jagiellońskiej 79/82.
Numer ogłoszenia: 128833 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6460400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych na dz. nr 28/12, obr. 13 miasta Malborka, przy ul. Jagiellońskiej 79/82..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych związanych z montażem platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych przy zachodniej ścianie zewnętrznej szkoły , Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku, przy ul. Jagiellońskiej 79/82. W zakres robót wchodzi m.in. - roboty demontażowe na ścianie przylegającej do szybu windy : stolarki okiennej - 3 szt. , parapetów PCV - 3 szt. , grzejników c.o. - 3 szt., ścian podokiennych do poziomu istniejących posadzek na wszystkich poziomach , demontaż utwardzenia - płyt chodnikowych , przekucia , - roboty budowlane : zamurowania , wykonanie płyty fundamentowej , montaż samonośnej konstrukcji szybu platformy oraz platformy kabinowej ze sterowaniem , wykonanie uszczelnień pomiędzy konstrukcją szybu a ścianą zewnętrzną oraz konstrukcją szybu a krawędzią podszybia, obróbki tynkarsko - malarskie, posadzkarskie , instalacja elektryczna pod zamontowane urządzenie, wykonanie utwardzonego dojścia do platformy kostką betonową itp. zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . Zaprojektowano montaż platformy dla osób niepełnosprawnych o wys. ok. 13,0 m (w zależności od technologii producenta) obsługującego trzy przystanki w budynku (poziom parteru, I i II piętro) oraz przystanek na poziomie gruntu przy budynku. Minimalna prędkość jazdy 0,1 m/s, udźwig min. 300 kg, napęd hydrauliczny (należy przewidzieć podgrzewanie oleju na czas zimowy) lub śrubowy , wymiary platformy min. 1100 x 1400 mm (zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie). Przeszklenie szybu szkłem bezpiecznym, platforma z kabiną przeszkloną i drzwiami automatycznymi nie przeszklonymi. Zasilanie 230 lub 400 V, siłownia w przypadku napędu hydraulicznego w piwnicy budynku..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł; (słownie: trzy tysiace złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. .5 pkt. 2 li ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014r , poz.1804 oraz z 2015 r. Nr 25, poz. 978 i 1240 3). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. Nr 15 11602202 000000 0258585462 ,, wadium Przetarg- Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych na dz. nr 28/12, obr. 13 miasta Malborka, przy ul. Jagiellońskiej 79/82. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz 10:00 dnia 26.07.2016r. . 5.. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w formie oryginału, najpóźniej do godz.10:00 dnia 26.07.2016r. w kasie Starostwa pok nr 37 I piętro - Dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznakowaniem 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełne kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art.46 ust .4a i art.46 ust 5 ustawy p.z.p 7. Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego)przedstawiciela .Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką l lub czytelny(z podanie imienia i nazwiska 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert do godz. 1000. dnia 26.07.2016r 9. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert/godzina/ 10 .Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.). Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 12.). Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art.46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych. . 13.)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - - wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy platform zewnętrznych dla obiektów użyteczności publicznej, oświatowych lub mieszkaniowych o podobnej ilości przystankow lub wysokości szybu , obejmujące swoim rodzajem roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, w których wystąpiły jednocześnie prace w zakresie branży budowlanej sanitarnej , i elektrycznej) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem przy realizacji zamówienia następującymi osobami: - co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy/robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót, - co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającą minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy/robót. z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł aktualną na dzień otwarcia ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1. wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 4.2. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. który będzie dla Zamawiającego stanowić jedynie materiał informacyjno-pomocniczy 4.3. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 4.4. oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej - wg załącznika nr 7do SIWZ; 4.5. oświadczenie o wysokości stawek kalkulacyjnych - wg załącznika nr 8 do SIWZ; 4.6. oświadczenie o udzieleniu na przedmiot zamówienia co najmniej 36-cio-miesięcznej gwarancji (wg załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy); 4.7. pełnomocnictwo - do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2.2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany postanowień umowy dokonywane będą na zasadach okre slonych we wzorze umowy stanowiącym zal.nr 9
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 82-200 Malbork Plac Slowiański 17 pok.40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-200 Malbork Plac SWłowiański 17 Sekretariat I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Budowa świetlicy wiejskiej w Tragaminie
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.