eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługi dostępu do sieci Internet - przyłączenie i dzierżawa łącza symetrycznego oraz łącz asymetrycznych - 19 lokalizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Katowice: usługi dostępu do sieci Internet - przyłączenie i dzierżawa łącza symetrycznego oraz łącz asymetrycznych - 19 lokalizacji
Numer ogłoszenia: 128813 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach , ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi dostępu do sieci Internet - przyłączenie i dzierżawa łącza symetrycznego oraz łącz asymetrycznych - 19 lokalizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przyłączenie i dzierżawa łącza symetrycznego oraz łącz asymetrycznych - 19 lokalizacji - określonych w SIWZ (usługi dostępu do sieci Internet). Określone w SIWZ parametry techniczne, stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wymagane jest aby Wykonawca na własny koszt dostarczył (podłączył) przedmiot zamówienia do odpowiednich lokalizacji wyszczególnionych w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości przedmiotu zamówienia w SIWZ, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Prędkości łącz muszą być zgodne z prędkościami przyjętymi w niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt 17.2.1. SIWZ. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Materiały użyte do podłączeń łącza symetrycznego i asymetrycznego muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku uszkodzenia zewnętrznych urządzeń przypiętych po stronie przyłącza nie spowodowanych winą Zamawiającego koszty naprawy pokryje Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w treści SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY z wykorzystaniem załącznika nr 1 do siwz. 2) Podpisane przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22ust. 1 ustawy PZP (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do siwz). 3) Parafowany przez wykonawcę projekt umowy z wykorzystaniem załącznika nr 2 do siwz. 4) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kserokopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących istotnych zmian w treści umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu zamówienia w przypadku powierzenia, w trakcie wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, nowych zadań Zamawiającemu i/lub przekazania nowych pomieszczeń (lokali), w których konieczne będzie utworzenie stanowisk pracy z dostępem do Internetu. W przypadku rozszerzenia zakresu zamówienia, Wykonawca gwarantuje nie gorszy standard świadczenia usług, niż określony w specyfikacji. Parametry usług zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego dla nowej lokalizacji. Zamawiający dopuszcza również zmianę parametrów (prędkości) łącz, w związku z wdrożeniem nowych systemów lub funkcjonalności, zmianą wymagań systemów już wykorzystywanych lub innymi czynnikami wymagającymi zmiany parametrów łącza. Ceny świadczenia usług dla nowych łącz będą każdorazowo ustalane przez obie strony, z zastrzeżeniem, że ceny łącz o prędkościach odpowiadających prędkościom łącz wskazanych w SIWZ, nie będą wyższe od cen zaoferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla określonej prędkości łącza. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmian wysokości opłat abonamentowych brutto przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę w przypadku gdy Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie oferował ogólnodostępne usługi dostępu do sieci Internet na warunkach korzystniejszych od określonych niniejszą umową. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu aktualną ofertę abonamentową w terminie 14 dni od dnia jej wejścia w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 40-032Katowice, ul. Jagiellońska 17, pok. nr 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 40-032Katowice, ul. Jagiellońska 17, pok. nr 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.