Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Opole: Organizacja 10-dniowych praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie województwa śląskiego i powiatu wadowickiego
Numer ogłoszenia: 128783 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Małopolska 18, 45-301 Opole, woj. opolskie, tel. 077 400 33 15, faks 077 400 33 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 10-dniowych praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie województwa śląskiego i powiatu wadowickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla 16 beneficjentów ostatecznych - nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zawodzie kucharz małej gastronomii, w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie województwa śląskiego i powiatu wadowickiego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania, takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia, tj. wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu staży, szkoleń lub praktyk uczniowskich w zakresie praktycznej nauki zawodu w zawodzie kucharz małej gastronomii. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 10.000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wy-konawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wzdz.opole.pl/zamowienia_pub.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Opolu
Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Małopolska 18
45-301 OPOLE
(budynek H, pok. 21)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Opolu Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Małopolska 18 45-301 OPOLE (budynek H, pok. 21)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Miasta Częstochowa i Powiatu Kłobuckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla jednego beneficjenta ostatecznego w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Miasta Częstochowa i Powiatu Kłobuckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Powiatu Lublinieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla dwóch beneficjentów ostatecznych w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Powiatu Lublinieckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Miasta Gliwice i Powiatu Gliwickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla jednego beneficjenta ostatecznego w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Miasta Gliwice i Powiatu Gliwickiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Miast: Zabrze, Bytom i Ruda Śląska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla czterech beneficjentów ostatecznych w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Miast: Zabrze, Bytom i Ruda Śląska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Miast: Katowice i Chorzów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla dwóch beneficjentów ostatecznych w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Miast: Katowice i Chorzów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Powiatu Tarnogórskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla trzech beneficjentów ostatecznych w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Powiatu Tarnogórskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja praktyk w zawodzie kucharz małej gastronomii na terenie Powiatu Wadowickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 10-dniowych (10 dni roboczych) praktyk dla trzech beneficjentów ostatecznych w zawodzie kucharz małej gastronomii w ramach realizacji projektu Nauczyciel bliżej Przedsiębiorstwa finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie Powiatu Wadowickiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.