eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2 dla potrzeb użytkowników



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Poznań: Realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2 dla potrzeb użytkowników
Numer ogłoszenia: 128739 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu , ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 62 83 004, faks 61 62 83 035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2 dla potrzeb użytkowników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Modyfikacja okien w pomieszczeniach 2212 (11-11), 3212 (R9-7), 3213 (R9-6), 3214 (R9-3.6) do możliwości otwarcia. Ilość okien: 2 szt. na kondygnacji +2, 4 szt. na kondygnacji +3. Ze względu konieczność poprawy warunków pracy w ww. pomieszczeniach należy istniejące okna przystosować do ich otwierania. Powyższa stolarka okienna jest częścią składową fasady stanowiącej przegrodę oddzielenia pożarowego stref w związku z czym planuje się wymianę okien na rozwierne. Dla samoczynnego uszczelnienia pożarowego elewacji w razie pożaru okna będą wyposażone w samozamykacze z elektromagnetycznymi blokadami zamknięcia pozwalającymi (gdy są zasilane) zatrzymać skrzydła okien w pozycji otwartej pomimo działania sprężyny samozamykacza (jeden ustalony kąt rozwarcia). Aby samoczynnie zwolnić blokadę zamykania okien przez samozamykacze projektuje się podłączenie ich blokad elektromagnetycznych do systemu alarmu pożarowego, który po wykryciu pożaru w obiekcie steruje wszystkimi urządzeniami bezpieczeństwa pożarowego w budynku. b) Wykonanie kontroli dostępu na kondygnacji -1 przy pokojach gościnnych dla 2. szt. istniejących drzwi - w korytarzu K408 (K.17b) przy osiach 39 oraz 41 w celu uniemożliwienia wejścia do budynku osobom nieuprawnionym. c) Przesunięcie istniejących drzwi znajdujących się na kondygnacji +2, w części B budynku, na korytarzu K204 (K.66), pomiędzy osiami S-T w miejsce pomiędzy osiami Q-R wraz z wykonaniem na nich kontroli dostępu. d) Wykonanie kontroli dostępu dla istniejących drzwi prowadzących na klatki schodowe: S02 (KS.4) - na kondygnacjach 0, +1, +2, S03 (KS.7) - na kondygnacjach 0, +1, +2, +3, S04 (KS.9) - na kondygnacjach 0, +1, +2, +3. Rozbudowie zostaje poddany istniejący system kontroli dostępu, który składa się z dwunastu central podłączonych i procujących w dedykowanej sieci (wydzielonej). System kontroli dostępu jest zintegrowany z systemem alarmowym na jednej platformie w ramach integracji sprzętowej. W ramach rozbudowy systemu KD projektuje się włączenie w system czternastu nowych przejść (istniejące drzwi), w tym dwanaście jednostronnie kontrolowanych drzwi prowadzących z poszczególnych kondygnacji do klatek schodowych w całości budynku (w częściach A i B), jedne obustronnie kontrolowane drzwi na poziomie -1 w części B, oraz jedno przejście na drzwiach prowadzących z zewnątrz budynku na poziom -1 budynku B. Zamawiający informuje, że cały przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym budynku sądu (prowadzenie rozpraw sądowych, praca administracji, obsługa itp.). Należy do minimum ograniczyć roboty mogące zakłócać pracę sądu. Większość prac należy prowadzić poza godzinami pracy sądu (dni powszednie od 15:30 do 7:00 oraz w weekendy). Uciążliwe roboty budowlane ze względu na hałas, wibrację, nadmierne pylenie itp. należy bezwzględnie prowadzić poza godzinami pracy sądu lub, w szczególnych przypadkach, uzyskać zgodę Zamawiającego na ich prowadzenie w godzinach pracy sądu. Wykonawca jest zobowiązany do delegowania osoby do bieżącego sprzątania wszystkich rejonów prowadzenia prac (ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń itp.)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe tj. dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2 dla potrzeb użytkowników. Ilość robót lub zakupów zleconych w ramach zamówienia uzupełniającego będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka konieczność.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 600 zł (sześć tysięcy sześćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: - wykazali wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres poprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, które obejmowało roboty budowlane w czynnym (funkcjonującym) budynku o wartości co najmniej 135 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy zł brutto), z podaniem daty i miejscem wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy dysponowali osobami: - kierownik budowy, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi objętymi przedmiotowym zamówieniem, - kierownik robót elektroenergetycznych, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami elektroenergetycznymi objętymi przedmiotowym zamówieniem,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużony termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) w przypadku wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz takich, których nie można było wcześniej przewidzieć, po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego, termin realizacji umowy zostaje zawieszony na czas przerwy. Ulega wówczas przesunięciu termin zakończenia umowy bez naliczenia kar umownych, o których mowa w § 15 wzoru umowy, c) Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przyspieszenia zakończenia zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i osoby pełniące nadzór autorski oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zmianie, d) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług (VAT), obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, Wykonawca wystawia fakturę VAT na kwotę brutto uwzględniającą tę zmianę. e) wszystkie inne zmiany dopuszczalne w trybie przewidzianym ustawą prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.