eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wymiana posadzek w salach lekcyjnych i remont sanitariatu dziewczęcego w Szkole Podstawowej Nr 39 w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Gdynia: Wymiana posadzek w salach lekcyjnych i remont sanitariatu dziewczęcego w Szkole Podstawowej Nr 39 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 128682 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 39 , ul. Unruga 88, 81-153 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 625-09-71, faks 0-58 625-09-71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek w salach lekcyjnych i remont sanitariatu dziewczęcego w Szkole Podstawowej Nr 39 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - wymiana posadzek w salach lekcyjnych Prace rozbiórkowe: -rozbiórka posadzek z płytek PCV -skucie warstwy klejowej wraz z izolacją z papy i wylewką cementowa Roboty wykończeniowe -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zap. cem. gr. 3 cm -zagruntowanie podłoża preparatami gruntuj. -wykonanie posadzki samopoziomującej gr. 3 mmm -ułożenie wykładziny rulonowej HPL- iQ PUR homogeniczna z winylu ze wzmocnieniem poliuretanowym na klej, zgrzewanej o gr. 3 mm. 340 m2 CZĘŚĆ B- remont sanitariatu dziewczęcego Roboty instalacji wod. - kan. -demontaż istniejących urządzeń sanitarnych -demontaż istniejących inst. wod-kan -montaż nowej instalacji -wykonanie izolacji instalacji -montaż urządzeń sanitarnych Roboty rozbiórkowe: -rozebranie ścianek i drzwi wydzielających pom. WC -skucie płytek ściennych w miejscach wymiany i montażu inst. wod-kan -rozebranie posadzek z płytek w miejscach wymiany misek ustepowych -wykucie z muru stolarki okiennej Roboty wykończeniowe: -ułożenie posadzki z płytek terakotowych w miejscach wymiany misek ustepowych -licowanie ścian płytkami glazurowanymi w miejscach wymiany instalacji wod-kan -malowanie farbą emulsyjną ścian -montaż scianek i drzwi wydzielających pomieszczenia WC -montaż okien 3 szt -montaż świetlika -montaż parapetów zew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta nie jest zabezpieczona wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: Warunek udziału w postępowaniu: 1.prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2.spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych 3.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze robót o wartości netto minimum 20.000 zł każda;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument na potwierdzenie warunku: 1.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.- aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - 3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: - wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia na kwotę minimum każda 20.000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców; Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 ; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz winien być złożony przez każdego wykonawcę. 5. kosztorys ofertowy;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 39 ul. Adm. J. Unruga 88 81-153 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 39 w Gdyni ul. Adm. Unruga 88 81-153 Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana posadzek w salach lekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A Prace rozbiórkowe: -rozbiórka posadzek z płytek PCV -skucie warstwy klejowej wraz z izolacją z papy i wylewką cementowa Roboty wykończeniowe -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zap. cem. gr. 3 cm -zagruntowanie podłoża preparatami gruntuj. -wykonanie posadzki samopoziomującej gr. 3 mmm -ułożenie wykładziny rulonowej HPL- iQ PUR homogeniczna z winylu ze wzmocnieniem poliuretanowym na klej, zgrzewanej o gr. 3 mm. 340 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.21.11-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatu dziewczęcego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B Roboty instalacji wod. - kan. -demontaż istniejących urządzeń sanitarnych -demontaż istniejących inst. wod-kan -montaż nowej instalacji -wykonanie izolacji instalacji -montaż urządzeń sanitarnych Roboty rozbiórkowe: -rozebranie ścianek i drzwi wydzielających pom. WC -skucie płytek ściennych w miejscach wymiany i montażu inst. wod-kan -rozebranie posadzek z płytek w miejscach wymiany misek ustepowych -wykucie z muru stolarki okiennej Roboty wykończeniowe: -ułożenie posadzki z płytek terakotowych w miejscach wymiany misek ustepowych -licowanie ścian płytkami glazurowanymi w miejscach wymiany instalacji wod-kan -malowanie farbą emulsyjną ścian -montaż scianek i drzwi wydzielających pomieszczenia WC -montaż okien 3 szt -montaż świetlika -montaż parapetów zew..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.