eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ul. Krakowskiej oraz kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piłsudskiego za Drewkolem w Kolbuszowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kolbuszowa: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ul. Krakowskiej oraz kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piłsudskiego za Drewkolem w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 128534 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ul. Krakowskiej oraz kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piłsudskiego za Drewkolem w Kolbuszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ul. Krakowskiej oraz kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piłsudskiego za Drewkolem w Kolbuszowej Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje: 1. Zał. nr 6 do SIWZ - Dokumentacja projektowa 2. Zał. nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót, Kosztorys ślepy Dokumentacja projektowa składa się z: 1) projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót: Zlewnia ul. Krakowskiej 1. Rury żelbetowe Wipro Dn 600 z uszczelką gumową 90 kN/m - dł. 409 m 2. Rury żelbetowe Wipro Dn 500 z uszczelką gumową 75 kN/m - dł. 354 m 3. Rury żelbetowe Wipro Dn 400 z uszczelką gumową 60 kN/m - dł. 496 m 4. Rury żelbetowe Wipro Dn 300 z uszczelką gumową 50 kN/m - dł. 206 m 5. Kanał z rur dwuściennych z polipropylenu (PP) SN8, Dn 200 mm (przyłącza kan deszcz. w pasie drogowym ul. Krakowskiej) - dł. 198 m 6. Przyłącza siodłowe przegubowe na rurachWiproFABEKUN DN/OD 200-szt 14 7. Rury kamionkowe, glazurowane, kielichowe z systemową uszczelką C/S 48 kN/m KERAMO Dn 300 mm - dł. 821 m 8. Kanał z rur PE 315 mm w rurze ochronnej przewiertowej - dł. 18 m 9. Rury kamionkowe, glazurowane, kielichowe z systemową uszczelką C/K 40 kN/m KERAMO Dn 250 mm - dł. 378 m 10. Rury kamionkowe, glazurowane, kielichowe z systemową uszczelką F/L 40 kN/m KERAMO Dn 200 mm ( w pasie drogowym ) - dł. 41 m 11. Rury kamionkowe, glazurowane, kielichowe z systemową uszczelką F/L 34 kN/m KERAMO Dn 150 mm ( w pasie drogowym ) - dł. 303 m 12. Trójniki kamionkowe kielichowe z uszczelkami Dn 300/200 - szt 3 13. Trójniki kamionkowe kielichowe z uszczelkami Dn 300/150 - szt 36 14. Trójniki kamionkowe kielichowe z uszczelkami Dn 250/150 - szt 17 15. Kanał z rur kielichowych PVC litych SN8 200 x 5,9 mm - dł. 3491 m 16. Kanał z rur kielichowych PVC litych SN8 160 x 4,7 mm - dł. 3328 m 17. Studnie prefabrykowane O 1200 z betonu klasy C40/50 z dennicą z PP Predl i zintegrowanymi przejściami szczelnymi wyposażonymi w uszczelki - szt 83 18. Studzienki kanalizacyjne O 400 z pokrywą żeliwną - szt 326 19. Przewiert pod ulicą Piłsudskiego w rurze stalowej O 1000 mm - dł. 15 m 20. Przewiert pod ulicą Piłsudskiego w rurze ochronnej PE 450x26,7 - dł. 14 m 21. Przewiert pod ulicą Siedmiograj w rurze ochronnej PE 315x18,7 - dł. 14 m 22. Przewierty pod ul. Siedmiograj w rurze ochronnej PE 315x18,7 (6szt) - dł. 56 m Zlewnia ul. Piłsudskiego 1. Kanał z rur kielichowych PVC litych SN8 200 x 5,9 mm - dł. 1536 m 2. Kanał z rur kielichowych PVC litych SN8 160 x 4,7 mm - dł. 717 m 3. Studnie prefabrykowane O 1200 z betonu klasy C40/50 z dennicą z PP i zintegrowanymi przejściami szczelnymi wyposażonymi w uszczelki - szt 8 4. Studzienki kanalizacyjne O 400 z pokrywą żeliwną - szt 93 5. Przewiert pod ul. Piłsudskiego w rurze stalowej 273,0x8,0 mm - dł. 15 m Uwaga: Zakres rzeczowy obejmuje również wykonanie czynności opisanych w pkt 12.2 SIWZ, opisie uzupełniającym do kosztorysu oraz w samym kosztorysie . Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.) Uwaga: Roboty należy wykonać kompleksowo, zgodnie z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami. Rozwiązania techniczne szczegółowo uzgodnić z użytkownikami urządzeń i infrastruktury przed przystąpieniem do robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych gwarantujących wysoką jakość, posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. b). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przepisy i wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się do wszystkich wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i wspólnie spełniali warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na podstawie pełnomocnictwa oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający ocenia spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie powinni złożyć wykonawcy, zawiera niniejsza specyfikacja. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust.1, art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenia wykonawcy: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tzn. że: -posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, 2) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje on proponowany przez zamawiającego wzór umowy. 4) Oświadczenie wykonawcy, że udziela on 3-letniej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego. Dokumenty załączane do oferty na potwierdzenie spełnienia wymagań: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat tzn. przynajmniej 2 roboty dotyczące wykonawstwa sieci kanalizacyjnej powyżej 300 tys. zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje od inwestorów), 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby i podmioty którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej oraz aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). 7) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum. 8) w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej pkt. 6.1. ppkt 2, 3. 9) Kosztorys ofertowy uproszczony z zestawieniem R, M, S i narzutów Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2, 3, ww Rozporządzenia- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 pok. nr 23 w wersji elektronicznej (bezpłatnie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 pok. nr 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.