eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie i dostawa siedzisk wolnostojących wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Łódź: Wykonanie i dostawa siedzisk wolnostojących wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi
Numer ogłoszenia: 128485 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85771 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 416; 27 21 417, faks 42 6367980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa siedzisk wolnostojących wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie i dostawa siedzisk wolnostojących wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi, polegające na instalacji indywidualnie zaprojektowanych siedzisk. Siedziska wolnostojące formy laminatowe montowane do przygotowanych dla nich fundamentów. Siedziska wolnostojące występują w grupie po 5 szt. W każdej z grup występują trzy odmiany siedzisk (dwa małe- G3, dwa średnie-G2 i jedno duże-G1). Zakłada się instalację 4 grup siedzisk - dwóch na wyspie, dwóch nad stawem, w części parku od strony ulicy Paradnej. Powierzchnia siedzisk powinna był gładka, bez szpar, załamań powierzchni, otworów aby nie zatrzymywała się w niej woda. Wierzchnia warstwa siedziska powinna zostać wykonana z żelkotu o dużej twardości. Kolorem powierzchni siedzisk - RAL 7032. Powierzchnia dodatkowo zabezpieczona systemem anty-grafitti typu trwałego. Do produkcji siedzisk należy użyć żywicy izoftalowej, zbrojonej matami i matotkaninami. Dopuszcza się użycie innych żywic pod warunkiem zapewnienia ich trwałości przez okres co najmniej 5 lat. Fundament betonowy zagłębiony w gruncie na głębokość 140 mm, gwarantujący stabilność siedzisk po ich przymocowaniu do fundamentu. Mocowania siedziska do fundamentu za pomocą stalowych elementów mocujących wlaminowanych w siedziska i przytwierdzanych kotwami do fundamentu.. Uwaga: Z uwagi na nietypową formę siedzisk zakłada się etapowy proces wdrożenia. Na podstawie dokumentacji technicznej Wykonawca wykona model w skali 1/1, który zostanie zaakceptowany przez Projektanta. Formy produkcyjne powinny zostać wykonane na podstawie zaakceptowanego modelu. 1. Przedmiot i zakres prac Specyfikacja dotyczy wszystkich prac koniecznych do wykonania w celu produkcji oraz montażu elementów małej architektury - siedzisk przeznaczonych do zagospodarowania wyspy i nadbrzeża obiektu rekreacyjnego Stawy Jana przy ul. Rzgowskiej 247: - Przygotowanie form do produkcji siedzisk G1, G2, G3 - Produkcja siedzisk G1, G2, G3 - Przygotowania fundamentów do montażu siedzisk G1, G2, G3 - Montaż siedzisk G1, G2, G3 2.Materiały Siedziska G1, G2, G3 wykonane są z laminatu z żywicy izoftalowej. Dopuszczalne jest wykonanie z żywicy poliestrowej lub epoksydowej o ile Wykonawca jest w stanie zapewnić trwałość siedzisk przez okres 5 lat. Grubość warstwy laminatu żywicy izoftalowej - minimum 6 mm. Zbrojenie żywicy matami i matotkaninami. Zewnętrzna warstwa siedziska pokryta warstwą żelkotu o grubości 0,6 do 1 mm, zabezpieczoną systemem anty-graffiti. Wypełnienie siedziska - pianka poliuretanowa Kolor siedzisk: RAL 7032. Mocowania (minimum 4 sztuki na siedzisko) wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo o grubości 10 mm. Mocowania wlaminowane w siedzisko od wewnętrznej strony siedziska warstwą żywicy o grubości minimum 8 mm, zapewniającej trwałe połączenie mocowań z siedziskiem. Dopuszczalne jest także mechaniczne połączenie mocowań z siedziskiem - minimum dwie śruby M10 na mocowanie. Fundament pod siedziska wykonany z betonu, klasy co najmniej C40/50. Fundament zagłębiony na 140 mm pod powierzchnią gruntu. Mocowania przykręcane do fundamentu za pomocą kotw ze stali ocynkowanej M10 - po dwie kotwy na każde mocowanie. 3.Transport Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów i urządzeń. Przewożone siedziska i ich elementy powinny na czas transportu zostać zabezpieczone przed uszkodzeniem. 4. Wykonanie prac 4.1 Przygotowanie form do produkcji siedzisk G1, G2, G3 Formy do produkcji siedzisk powinny zostać wykonane na podstawie modeli siedzisk w skali 1:1. Przed przystąpieniem do wykonania form należy przedstawić modele do akceptacji Projektanta. Technologia wykonania modeli - zgodnie z technologią stosowaną przez Wykonawcę. 4.2 Produkcja siedzisk G1, G2, G3 Siedziska powinny zostać wyprodukowane zgodnie z projektem oraz z materiałów opisanych w niniejszym dokumencie. Zmiany w projekcie wymagają przedstawienia do akceptacji Projektanta. Dopuszczalna jest zmiana proponowanych materiałów, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę gwarancji trwałości siedzisk i wszystkich ich elementów, przez co najmniej 5 lat. Powierzchnia siedzisk musi być gładka, bez szczelin, zarysowań, załamań powierzchni. 4.3 Przygotowanie fundamentów do montażu siedzisk G1, G2, G3 Przed przystąpieniem do montażu lub wylania fundamentów należy sprawdzić właściwości gruntu w miejscach wskazanych w projekcie. W przypadku istotnych przeciwwskazań do umiejscowienia siedzisk w miejscach wskazanych w projekcie, należy uzgodnić z Projektantem zmianę umiejscowienia poszczególnych grup siedzisk. Zagłębienie fundamentów w ziemi - 140 mm (górna powierzchnia fundamentu). Siedziska G1, G2 oraz G3 montowane są w grupach, wg. układu opisanego w projekcie, z tolerancją przesunięcia poszczególnych elementów względem siebie o 30%. Zmiany układu siedzisk względem siebie - przesunięcia na odległość większą niż 30% należy skonsultować z Projektantem. 4.4. Montaż siedzisk G1, G2, G3 Siedziska montowane są trwale do przygotowanych fundamentów za pomocą kotw, zgodnie z projektem. Mocowanie powinno być stabilne - siedziska nie mogą się chwiać. Po zamontowaniu siedzisk do fundamentów należy przykryć fundament warstwą ziemi - do poziomu gruntu. 5. Kontrola jakości prac W czasie odbioru prac przeprowadza ocenę czy spełnione zostały wszystkie wymagania dotyczące wykonanych prac, w szczególności w zakresie: - zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i wprowadzonymi zmianami, które ustalono w Projektantem - jakości zastosowanych materiałów oraz ich zgodności z projektem - kompletności montowanych elementów - siedzisk - prawidłowości osadzenia - stabilności wszystkich elementów - dotrzymania dopuszczalnych odchyleń w rozmieszczeniu montowanych elementów 6. Odbiór prac Odbioru prac dokonuje się na podstawie wyników kontroli przeprowadzonych prac. Jeśli nie stwierdzono uchybień w jakości wykonywanych prac należy dokonać odbioru prac. Jeśli uchybienia w jakości prac nie zagrażają bezpieczeństwu użytkowania siedzisk (ich stabilności i trwałości mocowania wszystkich elementów) ani trwałości siedzisk a dotyczą jedynie obszarów nie związanych bezpośrednio z użytkowaniem i trwałością (np. inne rozmieszczenie elementów niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej) Zamawiający może dokonać odbioru prac. Protokół odbioru jest podstawa do rozliczenia miedzy Wykonawca a Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac koniecznych do wykonania w celu produkcji oraz montażu elementów małej architektury - siedzisk przeznaczonych do zagospodarowania wyspy i nadbrzeża obiektu rekreacyjnego Stawy Jana przy ul. Rzgowskiej 247 z 18 kwietnia 2016 r. sporządzonej przez mgr Michała Kwasieborskiego. Zamawiający wymaga 60 miesięcznego okresu rękojmi. Dokumentacja projektowa dotyczy niniejszego postępowania w zakresie siedzisk wolnostojących oznaczonych symbolami G1, G2 i G3 stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Kolor siedzisk wymagany przez Zamawiającego to RAL 7032 II. Wykonawca jest zobowiązany: 1. wykonać, dostarczyć oraz zamontować przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w pkt. 4 SIWZ co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania; 2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami; 3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad; 4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy; 5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty; 6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania; 7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy; 9. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy. III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00 - Siedziska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AG-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110896,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88683,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88683,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139740,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.