eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Broniewskiego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Bielsko-Biała: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Broniewskiego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 128396 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bratków 16, 43-303 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 8221875, faks 0-33 8221875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Broniewskiego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Broniewskiego w Bielsku-Białej polegająca na wykonaniu: 1. robót ziemnych: wykonanie koryta pod podbudowy, 2. transportu materiału ziemnego w obrębie miasta, 3. warstwy podbudowy, 4. dostawy i ułożenia nawierzchni poliuretanowej o pow. 780 m2, 5. ogrodzenia: wykonanie części ogrodzenia, furtki. 6. dostawy i montażu urządzeń do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną. 7. wywozu gruzu i uporządkowania terenu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 43-300 Bielsku-Białej, ul. M. Konopnickiej 5, w wysokości 5000zł, (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej ul. Dmowskiego 16, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489 Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w dziale Głównego Ksiegowego Bielsko Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga - termin ważności gwarancji zapłaty nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie boisk wielofunkcyjnych zewnętrznych z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie z kruszywa. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 60 % wysokości ceny brutto oferty własnej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 8. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca winien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie boisk wielofunkcyjnych zewnętrznych z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie z kruszywa - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 3 zostały wykonane należycie (opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 2), a ponadto: 5.1 Kserokopia odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy. 5.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 5.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji niniejszego zamówienia (Załącznik nr 3 ). 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 60 % wartości ceny brutto własnej oferty i informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Kopia dowodu wniesienia wadium. 9. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza: - że jest związany ofertą przez okres 30 dni, - że zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami, i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 10. Dodatkowo Wykonawca winien dostarczyć: 10.1. Dla nawierzchni poliuretanowej: a) próbkę oferowanej nawierzchni, b) aprobatę lub rekomendację podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (ITB lub innej instytucji) dla potwierdzenia parametrów oferowanej nawierzchni, c) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, d) dokumenty zaświadczające możliwość wykorzystania oferowanej nawierzchni (Atest PZH), e) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni uprawniającą Wykonawcę do jej sprzedaży i montażu, f) oświadczenie o udzieleniu 5-letniej gwarancji na oferowaną nawierzchnię - potwierdzone przez producenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko Biała (specyfikacja w wersji papierowej - opłata 30zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała sekretariat I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.