eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa materiałów ochrony indywidualnej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórka Pakietu nr 3 - Rękawice. Nr sprawy DZP/08PN/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Zabrze: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórka Pakietu nr 3 - Rękawice. Nr sprawy DZP/08PN/2013
Numer ogłoszenia: 128364 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86938 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórka Pakietu nr 3 - Rękawice. Nr sprawy DZP/08PN/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórka Pakietu nr 3 - Rękawice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) Zapewnią transport produktów do magazynu Zamawiającego, 2) Zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy produktu, 3) Zaoferują produkty spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadając świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja zgodności CE) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. dokumenty do oferty 4) Zaoferują produkty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 5) Zaoferują produkty posiadające certyfikaty producenta potwierdzające spełnienie norm: Dla Pakietu nr 3: - EN 374 (zgodność z normą poświadczoną w karcie danych technicznych wystawionej przez producenta rękawic), posiada badania na przenikalność wirusów ASTM F 1671 oraz AQL po zapakowaniu < 1,0 lub norm równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. dokumenty do oferty. 6) Dostarczą wraz z ofertą karty charakterystyk produktów lub opis w języku polskim lub instrukcje obsługi zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych opisanych w Załączniku nr 3 SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym. 7) Dostarczą celem określenia jakości i punktacji w tym zakresie oferowanego produktu, próbki dla Pakietu nr 3 (po 2 egzemplarze) przed terminem otwarcia ofert w opakowaniach wskazujących nazwę i numer postępowania oraz nazwę Wykonawcy. 8) Zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w Załączniku nr 3 SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań. 9) Zobowiązują się zrealizować zamówienie na podstawie druku zamówienia określającego rodzaj, ilość zamawianego towaru i termin dostawy. Dostawy na cito realizowane będą w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę złożonego zamówienia. 10) Zaoferują termin płatności 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. S.K.A., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25336,80

  • Oferta z najniższą ceną: 25336,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25336,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.