eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 128350 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24127 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, b) odbiór nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, c) odbiór uszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu oraz unieszkodliwienie ich przez Wykonawcę na swój koszt. 2. Dostawę materiałów eksploatacyjnych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca wykona własnym staraniem, na własny koszt i ryzyko. 3. Szacowana ilość, rodzaj i parametry zamawianych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w poniższych Tabelach nr 1 i nr 2 oraz w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1 i NR 2.2 DO SIWZ. B. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 1. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i fabrycznie nowych dla urządzeń będących na gwarancji oraz dopuszcza równoważne dla pozostałych urządzeń. 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na gwarancji, wyszczególnione w poniższej Tabeli nr 1 oraz w ZAŁĄCZNIKU NR 2.1 DO SIWZ: a) muszą być oryginalne i fabrycznie nowe (pochodzące z bieżącej produkcji) oraz przewidziane i zalecane przez producentów drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta, b) nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania, c) muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (symbol), nazwę, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności. Tabela nr 1 Lp. Rodzaj materiału Producent urządzenia Model urządzenia Opis materiału: symbol, PN Minimalna wydajność 1 szt. materiału Szacunkowa ilość zamówienia (szt.) 1. Toner czarny Konica Minolta BizHub C35 TNP22K 6 000 stron 40 2. Toner cyan Konica Minolta BizHub C35 TNP22C 6 000 stron 5 3. Toner magenta Konica Minolta BizHub C35 TNP22M 6 000 stron 5 4. Toner żółty Konica Minolta BizHub C35 TNP22Y 6 000 stron 10 5. Bęben czarny Konica Minolta BizHub C35 IUP14K 30 000 stron 10 6. Bęben cyan Konica Minolta BizHub C35 IUP14C 30 000 stron 2 7. Bęben magenta Konica Minolta BizHub C35 IUP14M 30 000 stron 2 8. Bęben żółty Konica Minolta BizHub C35 IUP14Y 30 000 stron 2 9. Toner czarny Konica Minolta PagePro 5650EN-d A0FP022 19 000 stron 10 3. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów, wyszczególnione w poniższej Tabeli nr 2 oraz w ZAŁĄCZNIKU NR 2.2 DO SIWZ muszą być: a) muszą być oryginalne lub równoważne pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz - nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej - nie będzie ponownie nasączana tuszem), b) fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelność, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, c) muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta (ew. logo), symbol produktu i listę kompatybilności (lista typów drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), tj. kartę charakterystyki, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności. Tabela nr 2 Lp. Rodzaj materiału Producent urządzenia Model urządzenia Opis materiału: symbol, PN Minimalna wydajność 1 szt. materiału Szacunkowa ilość zamówienia (szt.) 1. Toner czarny Brother HL 8050N TN-1700 17 000 stron 20 2. Toner czarny Brother MFC-8380dn TN-3280 8 000 stron 2 3. Bęben Brother MFC-8380dn DR-3200 25 000 stron 1 4. Toner czarny HP LaserJet 1160/3390 Q5949A 2 500 stron 15 5. Toner czarny HP LaserJet 2300 Q2610A 6 000 stron 15 6. Toner czarny HP LaserJet 3030 Q2612A 2 000 stron 10 7. Toner czarny Konica Minolta BizHub C-253 TN213K 24 500 stron 4 8. Toner cyan Konica Minolta BizHub C-253 TN213C 19 000 stron 2 9. Toner magenta Konica Minolta BizHub C-253 TN213M 19 000 stron 2 10. Toner yellow Konica Minolta BizHub C-253 TN213Y 19 000 stron 2 11. Toner czarny Nashuatec SPC222SF CT220BLK 2 000 stron 10 12. Toner cyan Nashuatec SPC222SF CT220CYN 2 000 stron 5 13. Toner magenta Nashuatec SPC222SF CT220MGT 2 000 stron 5 14. Toner yellow Nashuatec SPC222SF CT220YLW 2 000 stron 5 15. Taśma barwiąca czarna OKI ML 320/3320/3321 9002303 3 miliony znaków 10 16. Toner czarny OKI B6300 9004079 17 000 stron 1 17. Toner czarny OKI B6500 9004462 22 000 stron 10 18. Toner czarny Xerox WorkCentre 4118x 6R01278 8 000 stron 15 19. Bęben czarny Xerox WorkCentre 4118x 013R00671 20 000 stron 2 20. Czarny toner UTAX 1315 Copy Kit 1315 6 000 stron 16 21. Folia termotransferowa Panasonic KX-FP 268 OPD KX-FA52E 90 stron 2 22. Folia termotransferowa Panasonic KX-FP 343 KX-FA57E 210 stron 2 23. Rolka barwiąca czarno-czerwona Citizen CX-130, CX-123II IR-40T 3 linie/sek. 30 24. Bęben czarny Konica Minolta BizHub C-253 IU211K 70 000 stron 3 25. Bęben cyan Konica Minolta BizHub C-253 IU211C 55 000 stron 3 26. Bęben magenta Konica Minolta BizHub C-253 IU211M 55 000 stron 3 27. Bęben żółty Konica Minolta BizHub C-253 IU211Y 55 000 stron 3 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne równoważne mają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak oryginalne materiały eksploatacyjne, Wykonawca winien dołączyć do oferty: a) raporty z testów wydajności wykonane zgodnie z normami odpowiednio: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 oraz ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub normami równoważnymi, b) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca dostarczy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Karta charakterystyki musi zawierać informacje: a) nazwę materiału eksploatacyjnego, b) symbolu materiału eksploatacyjnego, c) typ urządzenia (drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, kserokopiarka, faks, kalkulator) dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny, d) kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą ww. informacje. 8. Użycie materiałów eksploatacyjnych z ZAŁĄCZNIKA NR 2.1 DO SIWZ nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 9. Użycie materiałów eksploatacyjnych z ZAŁĄCZNIKÓW NR 2.1 i NR 2.2 DO SIWZ nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku - wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów. 10. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem, w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. UWAGA: Jeśli Zamawiający złoży zamówienie do godz. 12:00 to Wykonawca zrealizuje dostawę w następnym dniu roboczym do godz. 15:00; natomiast jeśli Zamawiający złoży zamówienie po godz. 12:00 to Wykonawca zrealizuje dostawę w ciągu dwóch dni roboczych przypadających po dniu złożenia zamówienia do godz. 12:00). 11. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w godzinach 7:30 - 15:30 w dni pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) do miejsca wskazanego każdorazowo w zamówieniu. 12. W zamówieniu określona będzie ilości i rodzaj asortymentu, która może obejmować dostawę np. tylko 1 sztuki z danej pozycji. 13. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 4 godzin od chwili zgłoszenia. 14. Na dostarczone materiały eksploatacyjne oferowane w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1 i NR 2.2 DO SIWZ Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru. C. ODBIÓR ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 15. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. 16. Przedmiot zamówienia będzie odbierany w godzinach 7:30 - 15:30 w dni pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) z miejsca wskazanego każdorazowo w zgłoszeniu. 17. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie następował nie częściej niż raz w miesiącu. 18. W zgłoszeniu określone będą: ilość i rodzaj asortymentu zużytych materiałów eksploatacyjnych. 19. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zapłaty za skup nieuszkodzonych zużytych materiałów określonych w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1 i NR 2.2 DO SIWZ na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego. 20. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odebranych partii nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych, wystawiony ciągu 14 dni od odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, podpisany przez osoby upoważnione przez strony. Protokół odbioru musi zawierać: rodzaj (producent, nazwa, symbol) oraz ilość odpowiednio: nieuszkodzonych i uszkodzonych materiałów eksploatacyjnych. 21. Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 15, wystawi w ciągu 14 dni od odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych - kartę przekazania odpadu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 22. Po odebraniu zużytych materiałów eksploatacyjnych odpowiedzialność za ich gospodarowanie ponosi Wykonawca. 23. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JM DATA s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, 04-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96655,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79863,90

  • Oferta z najniższą ceną: 70928,57 / Oferta z najwyższą ceną: 115268,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.