eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Kostrzyn: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą
Numer ogłoszenia: 128321 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 3, ul. Niepodległości 19, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7522184, fax 095 7522184.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Kostrzynie nad Odrą. Zakres robót obejmuje min.: montaż centralnego ogrzewania w postaci grzejników dwupłytowych w ilości 48 szt., grzejników trzypłytowych higienicznych w ilości 7 szt. wraz z zaworami grzejnikowymi z głowicą termostatyczną, rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania z zastosowaniem rur miedzianych oraz demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleni zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a nadto: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną inwestycję polegającą na remoncie instalacji centralnego ogrzewania o łącznej wartości 80.000,00 zł. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone należytym wykonaniem robót (np. referencje lub protokół odbioru końcowego robót ); b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a kierownik lub kierownicy robót posiadają stosowne kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia : uprawnienia budowlane o specjalności w zakresie urządzeń sanitarnych. c) przedstawią dokument wystawiony przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową, w których wykonawca posiada rachunek stwierdzający wysokość posiadanych środków w kwocie 55.000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości 55.000PLN, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 PLN; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami. A.2) Kosztorys ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną inwestycję polegającą na remoncie centralnego ogrzewania o łącznej wartości 80.000,00 zł. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone należytym wykonaniem robót (np. referencje lub protokół odbioru końcowego robót ); C.2) Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia kierownika robót budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych. C.4) Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie 55.000 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości 55.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zdolność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Gwarancja - 3

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą-Referat Inwestycji i Remontów ul. Kościuszki 3 66-470 Kostrzyn nad Odrą.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą-Sekretariat (pokój nr 8) ul. Kopernika 1 66-470 Kostrzyn nad Odrą.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.