eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa skrzyżowania ul. Jana Pawła II i ul. Stanisława Staszica (Koszalin) z budową sygnalizacji świetlnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Koszalin: Przebudowa skrzyżowania ul. Jana Pawła II i ul. Stanisława Staszica (Koszalin) z budową sygnalizacji świetlnej
Numer ogłoszenia: 128262 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ul. Jana Pawła II i ul. Stanisława Staszica (Koszalin) z budową sygnalizacji świetlnej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania ul. Jana Pawła II i ul. Stanisława Staszica (Koszalin) z budową sygnalizacji świetlnej obejmuje: - przebudowę nawierzchni jezdni i chodników na długości: ul. Jana Pawła II na długości 250 m, ul.Stanisława Staszica na długości 160 m i ul. Jagoszewskiego na długości 30 m; - budowę sygnalizacji świetlnej 1 kpl; - budowę i przebudowę przyłączy kanalizacji deszczowej w tym budowa studni śr. 1600 i 1200 mm - 7 szt. ; przebudowę i budowę wpustów śr. 500mm - 12 szt. z przyłączami z rur PVC-U śr. 200 i 300mm - przebudowę kanalizacji telefonicznej w tym budowa przyłącza teleinformatycznego -150 m - przebudowę oświetlenia ulicznego; - wymianę przykrycia komory wodociągowej; - przebudowę sieci gazowej - n/c PE de 225x12,8 dł. 105,4m oraz śr/c PE de 180x10,3 dł. 130m;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.12.21 - Linie przesyłu gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 29000PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający n/w kryteria: - wykonawca winien być firmą / lub osobą fizyczną / zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ robót, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument - wykonawca winien wykazać się sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: koparko - ładowarka - 3 szt., zagęszczarka - 4 szt., samochód samowyładowczy -5 szt. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.; walce do zagęszczania mas asfaltowych - 2 szt. - wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy /uprawnienia do kierowania robotami drogowymi/; - wykonawca winien wykazać, że w ostatnich pięciu latach zrealizował należycie zadania związane z budową lub przebudową dróg, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 2 500 000 zł .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /uPzp/ i spełniający wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2.2. Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi formularzami:: 1. Formularz ofertowy - formularz nr 1 2. Wypełniony przedmiar robót : formularz nr 2 z załączonymi wypełnionymi tabelami: - tabela nr 2.1 - branża drogowa - tabela nr 2.2 - sieć gazowa - tabela nr 2.3 - przyłącza kanalizacji deszczowej - tabela nr 2.4 - branża telekomunikacyjna - tabela nr 2.5 - wymiana przykrycia komory wodociągowej - tabela nr 2.6 - branża elektryczna - tabela nr 2.7 - zbiorcze zestawienie kosztów 3. Poświadczona przez upoważnioną osobę kserokopia wpłaty wadium (przy wpłacie pieniężnej) lub poświadczona przez upoważnioną osobę wykonawcy kserokopia gwarancji przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgoda na takie wykorzystanie wadium musi być wyraźnie zaznaczona w ofercie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - formularz nr 3 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone załączonymi uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia drogowe)- formularze nr 4 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 9. Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania. - formularz Nr 5 10. A). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. B). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 11. Wykaz podwykonawców w przypadku ich występowania wraz z określeniem która część zamówienia będzie przez nich wykonywana - formularz nr 6

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zdm.koszalin.ibip.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: 20.082007 godzina 10:00 miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego - Zarząd Dróg Miejskich ul.Połczynska 24 75-815 Koszalin.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.