eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 10 odpady palne ( paliwo alternatywne ) w ilości 1800 Mg oraz o kodzie 19 12 12 w ilości do 1400 Mg - inne odpady ( w tym substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w celu dalszego zagospodarowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Gniezno: Usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 10 odpady palne ( paliwo alternatywne ) w ilości 1800 Mg oraz o kodzie 19 12 12 w ilości do 1400 Mg - inne odpady ( w tym substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w celu dalszego zagospodarowania.
Numer ogłoszenia: 128259 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70503 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: URBIS sp. z o.o., ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245800, faks 061 4263567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 10 odpady palne ( paliwo alternatywne ) w ilości 1800 Mg oraz o kodzie 19 12 12 w ilości do 1400 Mg - inne odpady ( w tym substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w celu dalszego zagospodarowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego o kodzie 19 12 10 - Odpady palne (paliwo alternatywne) , wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 21 ze zm.). Szacunkowa ilość komponentu która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie 1800 Mg. Do produkcji komponentu na paliwo alternatywne wykorzystywane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01), oraz odpady opakowaniowe (z grupy 15). W skład odpadu wchodzą przede wszystkim odpady z tworzyw sztucznych oraz z papieru i tektury. Odpad o kodzie 19 12 10 pozbawiony jest metali. Komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru w postaci sprasowanej, wiązanej drutem stalowym. Wymiary sprasowanych beli wynoszą około 80x120x145 cm a średnia waga jednej beli wynosi około 550 kg. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) odbywał się będzie w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-16, w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) do Wykonawcy. Istnieje możliwość innego terminu odbioru surowca, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Załadunek komponentu jest po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Dokument ten stanowić będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych komponentów do produkcji paliwa alternatywnego. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu dla komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF), odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych komponentów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego o kodzie 19 12 12 - Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 21 ze zm.). Szacunkowa ilość komponentu dla poszczególnych części zamówienia, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie:1400 Mg Do produkcji komponentu na paliwo alternatywne wykorzystywane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01), oraz odpady opakowaniowe (z grupy 15). W skład odpadu wchodzą przede wszystkim odpady z tworzyw sztucznych oraz z papieru i tektury. Odpad o kodzie 19 12 12 może zawierać drobne metale. Komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem - bez uprzedniego zbelowania. Średnia waga 1 m3 odpadów o kodzie 19 12 12 objętych zamówieniem wynosi około 0,15 -0,22 Mg. Jest to wartość orientacyjna służąca Wykonawcy w celu skalkulowania kosztów. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) odbywał się będzie sukcesywnie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-16, w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) do Wykonawcy. Istnieje możliwość innego terminu odbioru surowca, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Załadunek komponentu będzie się odbywał sprzętem Zamawiającego, z przygotowanej w tym celu rampy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Dokument ten stanowić będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych komponentów do produkcji paliwa alternatywnego. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu dla komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) o kodzie odpadu 19 12 12 , odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych komponentów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. W celu oszacowania wielkości jednorazowego transportu odpadu o kodzie 19 12 12 Zamawiający przewiduje możliwość wykonania próbnego odbioru w cenie netto nie wyższą niż 134,00 zł/Mg. Termin takiego odbioru Wykonawca z Zamawiającym ustalają indywidualnie, nie później jednak niż do dnia 10 czerwca 2016 roku, na pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiający przewiduje załadowanie w trakcie odbioru próbnego tylko jednego pojazdu danego Wykonawcy, niezależnie od tonażu środka transportu. Odpad załadowywany będzie przez Zamawiającego luzem, po załadowaniu i zważeniu zostanie wystawiony kwit wagowy. Rozliczenie za próbny odbiór nastąpi na podstawie faktury VAT płatnej przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za faktyczną ilość odebranych odpadów podczas odbioru próbnego, potwierdzoną Kartą Przekazania Odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z o. o., Szpitalna 38, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 543000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 543000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 543000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 563250,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.