eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dziedzictwo przyrodnicze miast Prudnik i Bruntal nowym transgranicznym produktem turystycznym - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Prudnik: Dziedzictwo przyrodnicze miast Prudnik i Bruntal nowym transgranicznym produktem turystycznym - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku
Numer ogłoszenia: 128223 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dziedzictwo przyrodnicze miast Prudnik i Bruntal nowym transgranicznym produktem turystycznym - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku w zakresie: 1. Ciągi komunikacji pieszej : 1) place żwirowe (w tym plac przed pawilonem muzycznym) bez alejek wewnętrznych, 2) chodniki wzdłuż ulic Staszica, Dąbrowskiego i Parkowej o nawierzchni z kostki betonowej, 3) chodnik - główny ciąg komunikacji pieszej - od ul. Staszica do ul. Mickiewicza o nawierzchni z płyt granitowych, kostki granitowej, bazaltowej i betonowej, 4) ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Staszica, 5) placyk przed pomnikiem, 6) ścieżki i nawierzchnie placów zabaw - żwirowe, z płyt betonowych, z kostki betonowej, z kostki granitowej, syntetyczne, z kostki bazaltowej, 7) nawierzchnia źródełka F2 oraz ścieżki O1 z kostki granitowej i żwirowej, 2. Plac zabaw dla dzieci P1, P3, P4, P5, P6. 3. Rolkowisko P2. 4. Odtworzenie źródełka F2. 5. Remont fontanny F1. 6. Remont Pomnika 700 lecia Prudnika M1. 7. Remont Pomnika Powstańców M3. 8. Odwodnienie terenu i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej (uwaga odwodnienie terenu boisk B1 i B2 włączyć do kanalizacji deszczowej w ul. Staszica) 9. Budowa wodociągu doprowadzającego wodę w rejon rezerwy terenowej przewidzianej pod funkcje usługowe oraz do sztucznego źródełka . 10. Oświetlenie terenu (bez terenu boisk B1 i B2 - oświetlenie zrealizowano w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012- w załączeniu mapa ). 11. Elementy małej architektury. 12. Gabloty reklamowe, ławki, kosze na śmieci, balustrady, tablice informacyjne i regulaminowe. 13. Prace rozbiórkowe - podest, schody, źródełko, balustrady, barierki i pochwyty, elementy malej architektury. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1. Remontu boisk sportowych B1 i B2. 2. Nasadzeń przy źródełku, 3. Remontu budynku po byłych ubikacjach P7. 4. Remontu pawilonu muzycznego. 5. Nasadzeń układów roślinnych. 6. Wewnętrznych alejek parkowych o nawierzchni żwirowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja techniczna - Projekt budowlany i budowlano wykonawczy: - P1 Zagospodarowanie terenu, P2 Projekt architektoniczno-budowlany cz 1, cz 2, - P1 zagospodarowanie terenu, - P2 projekt architektoniczno-budowlany - P4 projekt ciągów komunikacji pieszej - P5 Projekt sieci i instalacji elektrycznych - P6 projekt sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych - Projekt gablot reklamowych - Rysunek Moje boisko - ORLIK 2012 - Rozwiązania równoważne 2) Przedmiar robót, - Elementy małej architektury, gabloty reklamowe - Kanalizacja deszczowa i modernizacja rowów odwadniających - Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych małej architektury - Sieć wodociągowa - Sieci zewnętrzne i oświetlenie terenu - Ciągi komunikacji pieszej 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża instalacyjna 4) Decyzje: - Opis znaczących oddziaływań na środowisko, - Decyzja nr 348 z dnia 10.05.2009 r. - Decyzja nr 231 z dnia 15.07.2008 r. - Pozwolenie konserwatorskie nr 579/N/05 z dnia 10.11.2005 r. - Pozwolenie konserwatorskie nr WUOZ-I-GN-5600-495/08 z dnia 14.07.2008 r. - Pozwolenie konserwatorskie nr 32/N/09 z dnia 28.01.2009 r. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Lokalizacja gablot może uledz zmianie w trakcie realizacji inwestycji wg ustaleń konserwatora zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia mapy powykonawczej dla całości przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1) Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wyrażające się tym, że wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i łączną wartością minimum 4 000 000,00 PLN. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie dróg. 2) Dysponują osobami do kierowania robotami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: - kierownika budowy do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z dnia 17 września 2003 r.) i Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.), kierownik budowy winien posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). - kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, - kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych, - kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodno- kanalizacyjnych, Kierownik budowy oraz kierownicy robót winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia oraz potencjału kadrowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). II. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ), 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 5 ), 7. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami oraz że posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do OIIB, 9. Oświadczenie, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych: posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiada zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). 10. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4, powinny być złożone przez każdy podmiot. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4 niniejszego rozdziału składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, pokój nr 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska -Rzeczpospolita Polska na lata 2007 - 2013. Opłata za specyfikację 214,40 zł..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.