eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › dostawa odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz odzieży i obuwia dla personelu technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Gorlice: dostawa odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz odzieży i obuwia dla personelu technicznego
Numer ogłoszenia: 128149 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz odzieży i obuwia dla personelu technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz odzieży i obuwia dla personelu technicznego w podziale na 3 części: 1. Odzież robocza dla personelu medycznego 6 poz. asortymentowych 2. Obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego 3 poz. asortymentowe 3.Odzież i obuwie dla personelu technicznego 11 poz. asortymentowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-1, 18.80.00.00-0, 18.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone przez wykonawcę oświadczenie do oferty zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone przez wykonawcę oświadczenie do oferty zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone przez wykonawcę oświadczenie do oferty zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone przez wykonawcę oświadczenie do oferty zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone przez wykonawcę oświadczenie do oferty zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Dotyczy wszystkich Części Nr I, Nr II, Nr III- odrębny opis dla każdej pozycji na którą składana jest oferta - w formie katalogu lub kopii stron katalogu, folderów, ulotek - zawierających kolorowe zdjęcia oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Kart danych technicznych tkanin (Certyfikat - świadectwo jakości) wystawionych przez producenta tkanin użytych do produkcji oferowanej odzieży, potwierdzających wymagane parametry dot. składu, gramatury-masy powierzchniowej, temperatury prania, kurczliwości - dot. Części Nr I. 3. Ważny na dzień składania ofert Certyfikat Zgodności z numerem jednostki notyfikacyjnej biorącej udział w ocenie zgodności (wystawiony przez Centralny Instytut Ochrony Pracy lub inny niezależny podmiot uprawniony do wystawienia wskazanego dokumentu) potwierdzający spełnianie przez tkaninę z której wykonana jest oferowana odzież wymagań określonych w normie PN-P 84525:1998 oraz przeznaczenie tkaniny do produkcji odzieży roboczej dla personelu medycznego - dot. Części Nr I. 4. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich, w formie Tabel rozmiarów oferowanych przez wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru- dot. Części Nr I. 5. Próbki materiału i ich kolorystyki, z których będą uszyte elementy kolorowe w oferowanej odzieży, z ewentualnym opisem wzoru koloru, kolory w minimum w 5-ciu kontrastowych rodzajach - dot. Części Nr I. 6. Deklaracje Zgodności wystawione przez producenta potwierdzające spełnianie przez oferowane obuwie wymagań określonych normą PN-EN ISO 20347 oraz przeznaczenie obuwia do użytku w pracy przez personel służby zdrowia oraz ważny na dzień składania ofert Certyfikat Zgodności z numerem jednostki notyfikacyjnej biorącej udział w ocenie zgodności z obowiązującymi Polskimi Normami - dot. Części Nr II. 7. Próbki stanowiące wzory oferowanego obuwia po 1 szt. do każdej wyszczególnionej pozycji, dowolnego rozmiaru - dot. Części Nr II. 8. Kart danych technicznych tkanin użytych do produkcji oferowanej odzieży (Certyfikat -świadectwo jakości), wystawionych przez producenta tkanin, potwierdzających wymagane parametry dot. składu i gramatury-masy powierzchniowej oferowanej odzieży- dot. Części III, poz.1,poz.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych (Budynek Działu Technicznego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Sekretariat Szpitala lub Biuro Zamówień Publicznych (Budynek Działu Technicznego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla personelu medycznego 6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego łącznie 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież i obuwie dla personelu technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież i obuwie dla personelu technicznego łącznie 11 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0, 18.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.