eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowościŁęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Żabno: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie
Numer ogłoszenia: 128035 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113265 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze I obejmującym miejscowości Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013.1391 z póź. zm.), zgodnie z zapisami Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz zmianami do uchwały Nr XXV.398.12 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego tj. Uchwała nr XXVIII.460.12 SWM z dnia 29 października 2012 r., Uchwała nr XXIX.482.12 SWM z dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr XXXIII.560.13 SWM z dnia 25 lutego 2013 r., Uchwała nr XLIV.709.13 z dnia 2 grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX.785.14 z dnia 31.03., oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące I sektora Gminy Żabno I. Charakterystyka gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor I gminy Żabno wynosi ok. 40 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze I gminy Żabno wynosi: wg zameldowania 9128 osoby, wg deklaracji - 7621 osoby zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej: wg zameldowania - 8406 osoby, wg deklaracji - 7094 osoby, Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej: wg zameldowania - 722 osoby, wg deklaracji - 527 osób, Liczba nieruchomości w sektorze I gminy Żabno wynosi - 2066 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2044 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 22 szt. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1600 Mg.12 miesięcy. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor I oraz ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żabno w sektorze I i zagospodarowanie w instalacji regionalnej odpowiedniej dla regionu tarnowskiego wskazanych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca, natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości. Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240 l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt. II.D. II.E.3 Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego i metal, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Nie dotyczy nieruchomości wyposażonych w kompostowniki do gromadzenia odpadów biodegradowalnych. 4. Popiół Worki w kolorze czarnym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu - 1 razy w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz na 3 miesiące w okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 5.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1,1 m3 usytuowanych w wyznaczonych miejscach. Odpady biodegradowalne odbierane będą w workach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3) i pojemnikach 1.1 m3. Kontenery i pojemniki zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1,1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1,1m3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemniki te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 kolory pojemników: - żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, - czerwony na odpady wielomateriałowe i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscu usytuowania kontenerów KP7 oraz pojemnika 1.1 m3. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 do 2 razy w tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym odpady zielone Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości min. 60 mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk - jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK i METAL, worek niebieski - PAPIER, worek zielony - SZKŁO, worek brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny - POPIÓŁ Wykonawca na 2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych - 2044. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach - 120 l - ok. 1456 szt, - 240 l lub 2 x 120 l- ok. 350 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 50 000 szt., - niebieskie - ok. 25 000 szt. - zielone - ok. 37 500 szt. - brązowe - ok. 50 000 szt. - czarne - ok. 25 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest są na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1.1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1.1 m3. Kontenery obsługują 22 budynki wielorodzinne zamieszkiwanych przez- 722 osoby wg zameldowania), - 527 osób (wg deklaracji), Ilość punktów w których ustawione są pojemniki dla odpadów selektywnych: 7 punktów- w każdym punkcie po 4 pojemniki o pojemności 1100 l. Pojemniki obsługują 22 budynki wielorodzinne zamieszkiwanych przez- 722 osoby wg zameldowania), - 527 osób (wg deklaracji). Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 2500 szt. E. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość ulotkę informacyjną oraz harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach (wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5.Załadunek jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale. Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor I dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 442110,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 419628,60

  • Oferta z najniższą ceną: 419628,60 / Oferta z najwyższą ceną: 972000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.