Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-28
Biała Podlaska: Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15
Numer ogłoszenia: 128013 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych, masek operacyjnych z tetry, artykułów dla potrzeb apteki szpitalnej, cewników do podawania tlenu przez nos, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, substancji i preparatów chemicznych, produktów j. uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych w podziale na 18 części.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.69.62.00-7, 33.17.10.00-9, 33.19.90.00-1, 33.19.00.00-8, 39.50.00.00-7, 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.70.00.00-7, 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 2 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 3 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 4 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 5 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 7 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 8 - 1 000,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc), Część 9 - 600,00 PLN (słownie zł: sześćset), Część 10 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 11 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 12 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 15 - 500,00 PLN (słownie zł: pięćset), Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 17 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 18 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty oraz próbki: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe. 3. Załącznik nr 5 do siwz (dotyczy wyrobów medycznych) - oświadczenie Wykonawcy, że: 1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dotyczy cześci nr 1-18); 2) zaoferowane wyroby są oznaczone znakiem CE (dotyczy części nr 1 i 2); 3) w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, w terminie określonym w §4 ust. 3 umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową; 4) dotyczy części nr 12: w przypadku wyboru jego oferty wraz z pierwszą dostawą wyrobów dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (o ile dotyczy). 4. Dotyczy części nr 1: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim. 5. Dotyczy części nr 2: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim (zalecane przez zamawiającego). 6. Dotyczy części nr 4: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 8 siwz. 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury i kurczliwości tkaniny. 7. Dotyczy części nr 5: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 9 siwz. 2) Próbki tkanin potwierdzające dostępność min. 7 wymaganych w formularzu cenowym kolorów, zgodnie z rozdz. III ust. 9 siwz. 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury. 4) Prospekt, katalog odzieży (zawierający kolorowe zdjęcia) prezentujący sposób łączenia tkanin (zalecane przez zamawiającego). 5) Informacje dotyczące technologii prania i konserwacji zaoferowanych wyrobów (zalecane przez zamawiającego). 8. Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamawiający udostępni siwz w formie papier.,cena 10 zł, pok.104, bud CDA,ul. Terebelska 57-65,za zal.poczt.10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do badań immunohematologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań immunohematologicznych - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Próbki krwi kontrolnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbki krwi kontrolnej - 12 opakowań (1 op = 2 próbki krwi pełnej).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100% (m.in. sukienki, ubrania damskie, ubrania męskie, furażerki) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ubrania ochronne wykonane z elanobawełny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania ochronne wykonane z elanobawełny (m. in. garsonki damskie, ubrania męskie, fartuchy damskie i męskie) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 78
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Maski operacyjne z tetry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski operacyjne z tetry - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły dla potrzeb Apteki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły dla potrzeb Apteki (m.in. butelki szklane, zakrętki pastikowe, sygnaturki apteczne, pudełka plastikowe, sączki, krążki pergaminowe) - 27 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki do podawania tlenu przez nos.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do podawania tlenu przez nos - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jednorazowe zestawy resuscytacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe zestawy resuscytacyjne - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Substancje i praparaty chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje i praparaty chemiczne - 13 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Torba na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płyn do higieny jamy ustnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do higieny jamy ustnej (300 ml) - 300 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Produkty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia (m.in. czepek do mycia głowy bez użycia wody, chusteczki wilgotne, gąbki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opaski zaciskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski zaciskowe - (3 szt.) - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec - 12 op. (op =10 szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Dostawa odczynników do badań z zakresu immunochemii i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.