eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Biała Podlaska: Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15
Numer ogłoszenia: 128013 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych, masek operacyjnych z tetry, artykułów dla potrzeb apteki szpitalnej, cewników do podawania tlenu przez nos, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, substancji i preparatów chemicznych, produktów j. uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych w podziale na 18 części.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.69.62.00-7, 33.17.10.00-9, 33.19.90.00-1, 33.19.00.00-8, 39.50.00.00-7, 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.70.00.00-7, 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 2 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 3 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 4 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 5 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 7 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 8 - 1 000,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc), Część 9 - 600,00 PLN (słownie zł: sześćset), Część 10 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 11 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 12 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 15 - 500,00 PLN (słownie zł: pięćset), Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 17 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 18 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty oraz próbki: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe. 3. Załącznik nr 5 do siwz (dotyczy wyrobów medycznych) - oświadczenie Wykonawcy, że: 1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dotyczy cześci nr 1-18); 2) zaoferowane wyroby są oznaczone znakiem CE (dotyczy części nr 1 i 2); 3) w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, w terminie określonym w §4 ust. 3 umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową; 4) dotyczy części nr 12: w przypadku wyboru jego oferty wraz z pierwszą dostawą wyrobów dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (o ile dotyczy). 4. Dotyczy części nr 1: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim. 5. Dotyczy części nr 2: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim (zalecane przez zamawiającego). 6. Dotyczy części nr 4: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 8 siwz. 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury i kurczliwości tkaniny. 7. Dotyczy części nr 5: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 9 siwz. 2) Próbki tkanin potwierdzające dostępność min. 7 wymaganych w formularzu cenowym kolorów, zgodnie z rozdz. III ust. 9 siwz. 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury. 4) Prospekt, katalog odzieży (zawierający kolorowe zdjęcia) prezentujący sposób łączenia tkanin (zalecane przez zamawiającego). 5) Informacje dotyczące technologii prania i konserwacji zaoferowanych wyrobów (zalecane przez zamawiającego). 8. Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
http://www.soldea.pl (dotyczy części 4, 5, 7, 8, 9, 12, 15 i 17)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamawiający udostępni siwz w formie papier.,cena 10 zł, pok.104, bud CDA,ul. Terebelska 57-65,za zal.poczt.10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do badań immunohematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań immunohematologicznych - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Próbki krwi kontrolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbki krwi kontrolnej - 12 opakowań (1 op = 2 próbki krwi pełnej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100% (m.in. sukienki, ubrania damskie, ubrania męskie, furażerki) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ubrania ochronne wykonane z elanobawełny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania ochronne wykonane z elanobawełny (m. in. garsonki damskie, ubrania męskie, fartuchy damskie i męskie) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 78
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Maski operacyjne z tetry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski operacyjne z tetry - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły dla potrzeb Apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły dla potrzeb Apteki (m.in. butelki szklane, zakrętki pastikowe, sygnaturki apteczne, pudełka plastikowe, sączki, krążki pergaminowe) - 27 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki do podawania tlenu przez nos.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do podawania tlenu przez nos - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jednorazowe zestawy resuscytacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe zestawy resuscytacyjne - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Substancje i praparaty chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje i praparaty chemiczne - 13 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płyn do higieny jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do higieny jamy ustnej (300 ml) - 300 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Produkty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia (m.in. czepek do mycia głowy bez użycia wody, chusteczki wilgotne, gąbki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem) - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opaski zaciskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski zaciskowe - (3 szt.) - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec - 12 op. (op =10 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.