eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › pierwsze wyposażenie - zakup na raty mebli - głównego pawilonu Działu Dawców i Pobierania Krwi oraz obiektów towarzyszących - sukcesywna dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli medycznych i laboratoryjnych, biurowych i pozostałych dla RCKIK we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-09

POZYCJA 12792

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: pierwsze wyposażenie - zakup na raty mebli - głównego pawilonu Działu Dawców i Pobierania Krwi oraz obiektów towarzyszących - sukcesywna dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli medycznych i laboratoryjnych, biurowych i pozostałych dla RCKIK we Wrocławiu - piwnica, parter i I piętro w obiekcie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, do kontaktów: Józef Parkitny i Leonard Ława - w sprawach merytorycznych Magdalena Puchała - w sprawach formalnych, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713, e-mail: rckik-wroclaw@post.pl, www.rckik.wroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pierwsze wyposażenie - zakup na raty mebli - głównego pawilonu Działu Dawców i Pobierania Krwi oraz obiektów towarzyszących - sukcesywna dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli medycznych i laboratoryjnych, biurowych i pozostałych dla RCKIK we Wrocławiu - piwnica, parter i I piętro w obiekcie 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli medycznych i laboratoryjnych, biurowych i pozostałych dla- piwnica, parter i I piętro w obiekcie: Na przedmiot zamówienia składają się meble: 1) medyczne i laboratoryjne 2) biurowe 3) kuchenne/gospodarcze/pracownicze 4) wypoczynkowe 5) magazynowe 6) w zabudowie (aneksy kuchenne, lady recepcyjne i kasowe itp.) 7) kuchennę i stanowiska do mycia wyposażone w elektryczne płyty kuchenne, zlewozmywaki, umywalki i baterie 8) krzesła obrotowe typu laboratoryjnego krzesła obrotowe typu 9) krzesła obrotowe typu biurowego 10) krzesła typu kawiarnianego/socjalnego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 700000PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10500 zł należy wnieść zgodnie z art. 45 ust .1 pk. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu podlegające ocenie, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie oświadczenia należy dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie oświadczenia należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw mebli z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i z załączeniem dokumentów wystawionych przez Zamawiających potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Za spełnienie w.w. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się realizacją co najmniej jednego, tożsamego co do wartości (minimum 700000 PLN brutto) z niniejszym, zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie oświadczenia należy dołączyć do wniosku informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez niego środków finansowych lub jego zdolność kredytową na kwotę min. 700000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie oświadczenia należy dołączyć zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 w.w ustawy w stosunku do wymienionych tam osób i podmiotów zbiorowych. Ponadto należy dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca niwe zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 ,R. P. R .M . składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4, R. P. R .M zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), konieczne jest upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (Lidera) wraz z określeniem jego zakresu przedstawicielstwa, zapisu dotyczącego solidarnej odpowiedzialności za realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie do braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w treści umowy konsorcjum. Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.ust.1 pkt 1-9 ustawy - p.z.p. a ponad to : 4. Udzielą gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy. 5. Wykonają 100% wartości przedmiotu zamówienia własnymi środkami finansowymi. Udzielą 30 miesięcznych w sposób następujący: 1 rata w wysokości 10% wartości przedmiotu zamówienia brutto, pozostałe 29 rat w równej wysokości, wszystkie raty płatne do dnia 10 dnia każdego miesiąca. UWAGA: dla wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie, spełnienie i ocenę powyższych warunków zamawiający będzie oceniał łącznie ( za wyjątkiem ppkt 1 b, który musi być wykazany odrębnie dla każdego Wykonawcy) wartości zamówienia. Informacje dotyczące kwalifikacji wniosków w sytuacji, w której liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5,: Zamawiający będzie się kierował przy wyborze wniosków następującymi kryteriami : a) wykazem dostaw - za każdą dostawę referencyjną ponad wymagane minimum przyzna punkty - 2 pkt (max. 8 pkt.), i dodatkowo za dostawę przedmiotu zamówienia do obiektów służby zdrowia - 1 pkt (max. - 2 pkt) b) środki finansowe lub zdolność kredytowa - za każde 200000 PLN ponad wymagane minimum 700000 PLN przyzna punkty - 1,0 pkt (max. - 6 pkt) W przypadku równej ilości punktów decyduje wyższe środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Wszystkie dokumenty i oświadczenia, o których tu mowa powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. Wykonawca, który nie złoży wymaganych dokumentów podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.2 pkt 3 Ustawy p.z.p. Wniosek wraz z dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres jak w pkt I.1 Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zamawiającego www.rckik.wroclaw.pl

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 13:00, RCKiK we Wrocławiu, 50 - 345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.