Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Dobrzeń Wielki: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki
Numer ogłoszenia: 127825 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzeń Wielki , ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 77 4695525, faks 77 4695524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 rok - 400 ha 2.Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100 3.Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tylko w przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypaku:1. Wynagrodzenie określone w umowie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dobrzenwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl . Na tej stronie będą również zamieszczone pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień warunków zamówienia, ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 3.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy. 4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 - 400 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pomieszczeń na potrzeby działalności związanej z podopiecznymi Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - ETAP III" BO 2024.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 20 w leśnictwach Emilianowo i Warginia - etap I
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.