eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń Wielki › Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Dobrzeń Wielki: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki
Numer ogłoszenia: 127825 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzeń Wielki , ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 77 4695525, faks 77 4695524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 rok - 400 ha 2.Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100 3.Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tylko w przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypaku:1. Wynagrodzenie określone w umowie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dobrzenwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl . Na tej stronie będą również zamieszczone pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień warunków zamówienia, ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 3.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy. 4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 - 400 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.