eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Przebudowa ulicy Krętej ( dz. nr 109,127,147/2,159/4)w Małej Nieszawce dł. 1100m - gm. WielkaNieszawka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Wielka Nieszawka: Przebudowa ulicy Krętej ( dz. nr 109,127,147/2,159/4)w Małej Nieszawce dł. 1100m - gm. WielkaNieszawka
Numer ogłoszenia: 127681 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Krętej ( dz. nr 109,127,147/2,159/4)w Małej Nieszawce dł. 1100m - gm. WielkaNieszawka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: -wytyczenie geodezyjne, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy z tłucznia wapiennego, - zaklinowanie podbudowy destruktem asfaltowym - emulsja asfaltowa z grysami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i wielkości i stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem zamówienia, lub kilka mniejszych. - posiadają lub mają dostęp (dzierżawa, wynajem) do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, - przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową w branży budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia: - roczny obrót wykonawców za rok 2007 wyniósł min. 1,0 mln PLN. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zadeklarują, że na czas prowadzenia robót ubezpieczenie to będzie aktualne. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1. 6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 2. Formularz ofertowy - zał. nr 1. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 3. 5. Oświadczenie o udzielonej gwarancji - zał. nr 4. 6. Wykaz podwykonawców - zał. nr 5. 7. Wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia - zał. nr 6. 8. Wykaz osób na kierowniczych stanowiskach i osób odpowiedzialnych za realizację prac będących przedmiotem zamówienia, z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji (uprawnienia, przynależność do regionalnej Izby inżynierów) - zał. nr 7. 9. Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu jednego roku z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie. Należy załączyć tylko referencje robót wymienionych w wykazie i oznaczyć je numeracją jak w wykazie - zał. nr 8. 10. Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy - zał. nr 9. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat) a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego PIT- za 2007 r. 14. W przypadku spółki z o.o., oświadczenie zgromadzenia wspólników wyrażające zgodę na rozporządzanie przez zarząd spółki prawem oraz zaciąganie zobowiązań do świadczenia o wartości przekraczającej dwukrotną wysokość kapitału zakładowego spółki (art. 230 ksh i art. 17 ksh - jeżeli wykonawcę dotyczy). 15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 17. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.