eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Wrocław: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 127600 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: 1) ul. G. Zapolskiej 2/4 - pomieszczenia techniczne nr 110, 157, 205, 257, 304, 357, 418, 457, 2) ul. Sukiennice 10 - pomieszczenie biurowe nr 211, 3) pl. Nowy Targ 1/8 - pomieszczenia biurowe nr 410, 411, 412, pomieszczenie Poligrafii nr 038, 4) ul. Świdnicka 53 - pomieszczenia techniczne nr 116, 221, 310a, 411, 511 oraz pomieszczenia biurowe nr 108, 109 Zakres prac obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji, 2. Dostawę i montaż jednostek zewnętrznych, klimatyzatorów wewnętrznych - Sukiennice 10 i ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Świdnicka 53, 3. Dostawę i montaż instalacji chłodniczej - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 4. Instalację odprowadzania skroplin - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4 , pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 5. Instalację zasilania elektrycznego - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 6. Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym - Sukiennice 10 i ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53 7. Uruchomienie wykonanej instalacji w w/w obiektach. Wykonanie robót instalacyjnych i montażowych nastąpi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, Opracowanie projektu : 1) Projekt instalacji klimatyzacji - 4 egz. 2) Projekt instalacji elektrycznych - 4 egz. 3) Przedmiar robót - 3 egz. 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz. Komplet dokumentacji j.w. należy wykonać w wersji elektronicznej w programie pdf. Materiały wyjściowe do projektowania Przedmiot umowy ma być wykonany w oparciu o: - Wizję lokalną w obiektach, - Opis przedmiotu zamówienia - Prawo budowlane - Inne obowiązujące przepisy Wymogi Zamawiającego w zakresie dokumentacji, obowiązki Projektanta Wymagania Zamawiającego dotyczące opracowania dokumentacji projektowej: Projekt powinien zawierać optymalne rozwiązania materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki zestawień, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) powinna być opracowana na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i winna zawierać: charakterystykę inwestycji, warunki realizacji i odbioru, zestawienie robót do wykonania wraz z zestawieniem ilości, zestawienie materiałów, urządzeń, ze szczegółowym opisem parametrów, wymagane próby, badania i odbiory, wykaz norm. 1) Każdy rysunek dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. 2) Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. 3) Projekt powinien zawierać informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu bioz (art. 21 a ust. 3 prawa budowlanego). 4) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. Do obowiązków Projektanta należy sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. W zakresie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania. Dokumentację należy opracować w sposób czytelny, opisy pismem maszynowym ( nie dopuszcza się opisów ręcznych). Dokumentacja podlegać będzie ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, które są przedmiotem umowy mają być wykonane w oparciu o projekt opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku czynnym Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne, które należy konsultować i uzgadniać z Zamawiającym przy udziale Administratora danego obiektu: - kolejność realizacji, - godziny realizacji poniedziałek - piątek od godz. 16.00 do godz. 22.00, oraz w sobotę, niedzielę od godz. 7.00 do godz.22.00 - zabezpieczenie miejsc w których prowadzone będą prace oraz sprzątanie, - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami). - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca ( terenu )- wykonywania robót. (codzienne sprzątanie) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającego fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez strony protokół odbioru. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Uwaga: Informacje zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia należy potraktować jako program funkcjonalno-użytkowy, który zawiera wszystkie niezbędne informacje dla Wykonawcy. Można zastosować urządzenia np. Firmy DAIKIN lub równoważne o podobnych nie gorszych parametrach. Wykonawca zobowiązany będzie do : a) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty instalacyjno - montażowe i świadczenia w tym okresie serwisu, b) przedłożenia gwarancji Producenta na zamontowane urządzenia, c) przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują: 1. zespołem projektowym składającym się z: 1) projektantów i sprawdzających ( co najmniej 1 projektant i 1 sprawdzający w każdej z poniższych specjalności ) posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) kierownikiem robót (co najmniej 1 kierownik w każdej z poniższych specjalności), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Fakt należytego wykonania zamówienia musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 3. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i aktualną przynależność osób wyszczególnionych w wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Oświadczenie wymienione w pkt 1 mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3, Wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument. Warunki dotyczące posiadanego doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą w sposób łączny. 3. Polisa ubezpieczeniowa, o których mowa w pkt. 4 może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za spełnienie warunków Zamawiający uzna sumę przedstawionych kwot bądź też b) przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. 4. Dokument wymieniony w pkt. 5 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 5. W Formularzu oferty w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 6. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Ne dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.