eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stąporków oraz ubezpieczenie NNW strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Stąporków: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stąporków oraz ubezpieczenie NNW strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych
Numer ogłoszenia: 127567 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, fax 041 3741860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stąporków oraz ubezpieczenie NNW strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie Następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Ubezpieczenie AUTO CASCO i ASSISTANCE ZADANIE B Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.11.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.94.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki przewidziane w ustawie o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22. 05. 2003r - ( Dz.U. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm. ) oraz posiadają zezwolenia na ubezpieczenie grup ryzyk będących przedmiotem Zamówienia , Dołączyli do oferty wszystkie dokumenty wymienione w dziale 10 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w dziale 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik Nr 2 do SIWZ - oferta Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Kopię zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wydaną przez organ nadzoru lub MF - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do składania oświadczeń woli. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające prowadzenie działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ogólne Warunki Ubezpieczeń dla ubezpieczeń wymienionych w SIWZ będące przedmiotem zamówienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu oraz czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu). Zamawiający oceni spełnienie warunków: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wymagane są jako załączniki do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,7
  • 2. Zaakceptowanie klauzul i zapisów dodatkowych - 0,3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stąporkowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132 A, 26-220 Stąporków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Stąporkowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132 A, 26-220 Stąporków, sekretariat I piętro pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.