Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Łódź: Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Numer ogłoszenia: 127502 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny , Al. J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6756700, faks (042) 674 60 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim. Ilość i asortyment szczegółowo określony w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.12.16.00 - 30.12.16.00 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 0/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu tego okresu, dostarczyli do minimum trzech odbiorców artykuły biurowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej ( dla każdego klienta) niż 50% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie za?mó?wie?nia przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie lub przez ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie za?mó?wie?nia przez podmioty występujące wspólnie, do oferty muszą zostać załączone dokumenty przygotowane (wystawione) odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów występujących wspólnie. 1.3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 5). 1.4. Dokument wystawiony przez producenta papieru kserograficznego potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne papieru kserograficznego wymienionego w Załączniku nr 4 (1A) poz. 57 i 58. 1.5. Dowód wniesienia wadium. 2. Poza wymienionymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.2. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (Załącznik Nr 3). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, pok. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, parter Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.