eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych oraz rezerwacja i sprzedaż miejsc hotelowych za granicą dla Związku Harcerstwa Polskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Warszawa: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych oraz rezerwacja i sprzedaż miejsc hotelowych za granicą dla Związku Harcerstwa Polskiego
Numer ogłoszenia: 127454 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Harcerstwa Polskiego , ul. Marii Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 339 06 45, faks 48 22 339 06 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie prowadzące działalność pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych oraz rezerwacja i sprzedaż miejsc hotelowych za granicą dla Związku Harcerstwa Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych oraz rezerwacja i sprzedaż miejsc hotelowych za granicą dla Związku Harcerstwa Polskiego w ramach realizacji przez Związek Harcerstwa Polskiego zadania publicznego pod nazwą Przygotowania do Światowego Jamboree Skautowego w Polsce 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla części B - Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykonawca wykaże, że prowadzi zarejestrowaną działalność w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, realizowanych na podstawie aktualnego wpisu do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej: dla części A - 3 usługi, każda usługa wykonana w ramach oddzielnej umowy, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna rezerwację i sprzedaż krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych. W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert każda z wymienionych usług co najmniej 300 000,00 zł brutto. dla części B - 3 usługi, każda usługa wykonana w ramach oddzielnej umowy, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna rezerwację i sprzedaż miejsc noclegowych w hotelach zagranicą. W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert każda z wymienionych usług co najmniej 100 000,00 zł brutto. UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część - wykonawca musi spełniać oba powyższe warunki łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że dysponuje: dla części A - co najmniej 2-osobowym zespołem kasjerów lotniczych, gdzie każda z osób posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych w systemach GDS. dla części B - co najmniej 2-osobowym zespołem, gdzie każda z osób posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach zagranicą. UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część - wykonawca musi spełniać oba powyższe warunki łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy; b) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; c) zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że Zamawiający ma prawo niewyrażenia zgody na osoby, których kwalifikacje są niższe niż wymagane w SIWZ na dane stanowisko; d) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; e) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT; f) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zhp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Harcerstwa Polskiego ul. Marii Konopnickiej 6 00-491 Warszawa Sekretariat Naczelnika ZHP pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 15:30, miejsce: Związek Harcerstwa Polskiego ul. Marii Konopnickiej 6 00-491 Warszawa Sekretariat Naczelnika ZHP pok. 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy przez do 31.12.2015 r., z zastrzeżeniem, że czas trwania umowy może ulec skróceniu, jeżeli kwota przeznaczona na realizację przedmiotu umowy przekroczy sumę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia w danej części przedmiotu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych dla Związku Harcerstwa Polskiego w ramach realizacji przez Związek Harcerstwa Polskiego zadania publicznego pod nazwą Przygotowania do Światowego Jamboree Skautowego w Polsce 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena brutto opłata transakcyjna za wystawienie jednego biletu krajowego - 20
    • 3. Termin założenia i przesłania do Zamawiającego rezerwacji lotniczej po otrzymaniu zlecenia, podany w godzinach, nie dłuższy niż 6 godzin - 10
    • 4. Upust w procentach na bilety lotnicze krajowe i międzynarodowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa rezerwacji miejsc hotelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja i sprzedaż miejsc hotelowych za granicą dla Związku Harcerstwa Polskiego w ramach realizacji przez Związek Harcerstwa Polskiego zadania publicznego pod nazwą Przygotowania do Światowego Jamboree Skautowego w Polsce 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.