eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łąck › Budowa ścieżki pieszo - rowerowej relacji Łąck - Płock przy drodze krajowej nr 60 na odcinku 58+165 do 61+850 z wyłączeniem odcinka w km 60+636 do 60+883 - II etap odcinek o długości 2 471 mb (od km 58+165 do km 60+883 z wyłączeniem odcinka od km 60+636 do km 60+883)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Łąck: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej relacji Łąck - Płock przy drodze krajowej nr 60 na odcinku 58+165 do 61+850 z wyłączeniem odcinka w km 60+636 do 60+883 - II etap odcinek o długości 2 471 mb (od km 58+165 do km 60+883 z wyłączeniem odcinka od km 60+636 do km 60+883)
Numer ogłoszenia: 127318 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łąck , ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 24 3841400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalack.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej relacji Łąck - Płock przy drodze krajowej nr 60 na odcinku 58+165 do 61+850 z wyłączeniem odcinka w km 60+636 do 60+883 - II etap odcinek o długości 2 471 mb (od km 58+165 do km 60+883 z wyłączeniem odcinka od km 60+636 do km 60+883).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej relacji Łąck - Płock przy drodze krajowej nr 60 na odcinku 58+165 do 61+850 z wyłączeniem odcinka w km 60+636 do 60+883 - II etap odcinek o długości 2 471 mb (od km 58+165 do km 60+883 z wyłączeniem odcinka od km 60+636 do km 60+883). Ścieżka rowerowa o szerokości jezdni 2,0m, pobocza gruntowe szer. 2x0,50m,w obrzeżach obustronnych, zlokalizowana możliwie jak najbliżej granicy działki drogowej. Nawierzchnia bitumiczna grub. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 10 cm - gruz betonowy (materiał inwestora), załadunek i dowóz Wykonawcy. Karpy będące w kolizji ze ścieżką do usunięcia, wywóz na plac inwestora. Na odcinku od km 58+550 do km 58+780 ścieżka przebiega poza barierami ochronnymi, odsunięta od nich o 0,5m, obniżona w stosunku do poboczy o 0,6m ze skarpą umocnioną płytą ażurową 60x40cmx10cm. Na odcinku od km 58+850 do km 59+050 skarpę wzmocnić płytą ażurową 60x40x10. Mur oporowy o zmiennej wysokości do wykonania na odcinku od km 60+300 do km 60+420, zastosować ścianki oporowe betonowe prefabrykowane, przy podstawie muru ułożyć korytka ściekowe betonowe prefabrykowane. Istniejące oznakowanie pionowe kolidujące ze ścieżką do przestawienia. Zjazdy o nawierzchni bitumicznej do zewnętrznej krawędzi ścieżki oraz w miarę potrzeb o nawierzchni z tłucznia kamiennego do granicy pasa drogowego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także przebudowa skrzyżowania z drogą gminną do miejscowości Nowe Rumunki km 60+526 strona prawa. Roboty prowadzone będą pod ruchem, poza jezdnią i poboczem, na podstawie zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu (po stronie Wykonawcy). Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do siwz, w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do siwz oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do siwz. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją Wojewody Mazowieckiego nr WIŚ.P.JL.7111-D/63/2009 z dnia 26.10.2009 r. o pozwoleniu na budowę i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie ścieżek pieszych lub rowerowych lub pieszo-rowerowych lub dróg o wartości nie niższej niż 600 000,00 zł brutto każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy, - Dowód wniesienia wadium, -Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)zmiany osób i danych określonych w §12 ust. 1 i 2 umowy; b)zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; c)zmiany nazwy, adresu Wykonawcy; d)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych; e)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót, potwierdzonych przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy; f)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności sporządzenie projektu zamiennego i uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę wynikającej z przyczyn, których na etapie sporządzenia projektu nie można było przewidzieć, g)zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck w pon, wt, śr, czw w godz. od 7.30 do 15.30, pt w godz. od 9.00 do 17.00 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, sekretariat (pok. nr 3) 09-520 Łąck w pon, wt, śr, czw w godz. od 7.30 do 15.30, pt w godz. od 9.00 do 17.00 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.