eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przebudowa lokalu w budynku mieszkalnym. Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na 3-pokojowy lokal mieszkalny w Toruniu przy ul. Broniewskiego 33



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Toruń: Przebudowa lokalu w budynku mieszkalnym. Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na 3-pokojowy lokal mieszkalny w Toruniu przy ul. Broniewskiego 33
Numer ogłoszenia: 127175 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Toruń, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń, tel. 056 6233031, fax 056 6238814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: p.j.o. nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokalu w budynku mieszkalnym. Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na 3-pokojowy lokal mieszkalny w Toruniu przy ul. Broniewskiego 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa lokalu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. Lokal jest obecnie nieużytkowany. Przebudowa ma na celu zmianę sposobu użytkowania lokalu usługowego zlokalizowanego na parterze budynku na 3- pokojowy lokal mieszkalny posiadający pokoje gościnne lub mogący służyć jako samodzielne mieszkanie. Zakres robót do wykonania 1. Konstrukcja budynku. 1) zamurowanie istniejącego otworu w wewnętrznej ścianie nośnej, 2) wyburzenie wszystkich ścianek działowych w północnej części lokalu, 3) wykonanie dwóch nowych otworów drzwiowych w istniejącej wewnętrznej ścianie nośnej wraz z wykonaniem nadproża z dwóch dwuteowników wysokości 160 mm ( skręconych śrubami M 16 x 90 co 50 cm ) wspólnego dla obu otworów, 4) wykonanie drewnianej konstrukcji podłogi i podłóg na legarach oraz schodów wewnętrznych o konstrukcji drewnianej. 2. Ściany działowe Wszystkie ściany działowe wykonujemy jako lekkie z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym lub drewnianym o zróżnicowanej grubości podanej na rysunku. Ściana między wiatrołapem i przedpokojem a pokojem jest ocieplona wełną mineralną gr. 10 cm. 3. Izolacje 1) izolacja cieplna podłogi nad piwnicą w części podniesionej - wełna mineralna gr. 15 cm ułożona na istniejącej posadzce, 2) izolacja przeciwwilgociowa w pomieszczeniach mokrych (łazienkach i aneksie kuchennym) - papa asfaltowa z wywiniętymi zakładami 10 cm na ścianę i sklejonymi stykami na poszyciu podłogi, 3) izolacja paroszczelna - folia polietylenowa gr. 0,15 mm na poszyciu z płyty OSB i pod schodami w całej części podniesionej podłogi. Folia powinna mieć sklejone zakłady i zapewniać szczelność izolacji. 4.Wykończenie wnętrz 1) wykończenie ścian i sufitów - gładź gipsowa, 2) w łazienkach do wysokości 2 m i do wysokości 1,5 m w aneksie kuchennym płytki ceramiczne szkliwione, 3) posadzki w pokojach - parkiet, 4) łazienki i aneks kuchenny - terrakota, 5) podłogi w przedpokoju i wiatrołapie - płytki gressowe, 6) schody w przedpokoju - drewniane - stopnie wyłożone drewnem liściastym twardym, 7) parapety wewnętrzne drewniane, poszerzone 15 cm poza lico ściany, 5. Stolarka okienna i drzwiowa 1) okna drewniane w kolorze białym, 2) drzwi zewnętrzne drewniane istniejące, 3) drzwi wewnętrzne drewniane płytowe częściowo oszklone szkłem bezpiecznym. 6. Instalacje wewnętrzne 1) instalacje elektryczne - przewiduje się remont istniejącej instalacji wewnętrznej oraz wykonanie instalacji teletechnicznej. Zasilanie budynku z istniejącego złącza kablowego, 2) ogrzewanie pomieszczeń oraz dostarczanie c.w.u. - z istniejącego węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy budynku, 3) kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków sanitarnych istniejącym przyłączem do kanalizacji miejskiej, 4) zaopatrzenie w wodę - z istniejącego przyłącza, 5) w łazienkach wykonać wentylację mechaniczną włączaną jednocześnie z włączeniem światła w pomieszczeniu. Istniejące kanały wentylacyjne są wystarczające dla funkcji mieszkalnej projektowanej w tych pomieszczeniach (otwarcie kanałów pokazano na rysunku rzutu parteru ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2) posiadają aktualne uprawnienia budowlane oraz są członkami Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 3) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zał. nr 9), 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2), d) oświadczenie dot. powierzenia części zamówienia podwykonawcom (zał. nr 9), 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu zamówień (wykonanych robót budowlanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4), b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (zał. nr 5), 4) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) oświadczenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wg zał. nr 6, 5) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Toruń, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń (pokój nr 9 II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.