eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Zbyszyce w km 72+394 do km 72+540 wraz z wykonaniem zatok autobusowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Gródek nad Dunajcem: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Zbyszyce w km 72+394 do km 72+540 wraz z wykonaniem zatok autobusowych
Numer ogłoszenia: 127013 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax 018 4401035 w. 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Zbyszyce w km 72+394 do km 72+540 wraz z wykonaniem zatok autobusowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Zbyszyce w km 72+394 do km 72+540 wraz z wykonaniem zatok autobusowych z materiałów własnych wykonawcy za wyjątkiem 254,8 ton żwiru udostępnionego nieodpłatnie w m. Rożnów O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ do kwoty wynikającej z art. 11, pkt. 8 ustawy Zakres zamówienia to: I. PODSTAWOWY: 1.Budowa chodnika o szer. 1,50m (0,2+1,50+0,08) bezpośrednio przy krawędzi jezdni i wzdłuż zatok autobusowych z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm lub płyt chodnikowych (ZMIANA RODZAJU NAWIERZCHNI I SZEROKOŚCI W STOSUNKU DO PROJEKTU) 2.Poszerzenie pasa jezdni o 0,25m tj. z 3,00 m do 3,20 m, jednolite na całej długości projektowanego odcinka. Przyjęto poszerzenie w formie nawierzchni mineralno - bitumicznej gr. 10 cm i szer. 25cm (zmiana w stosunku do opisu projektowego), na podbudowie żwirowej gr. 30 cm i tłuczniowej 20 cm. (ZMIANA RODZAJU NAWIERZCHNI W STOSUNKU DO PROJEKTU) 3.Wykonanie dwóch zatok autobusowych: lewostronna - w km 72+394 do 72+450 - L=56,0m prawostronna - w km 72+478 do 72+534 - L=56,0m o nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm+6 cm = 10 cm o nawierzchni mineralno - bitumicznej na podbudowie żwirowej - gr. 30 cm i tłuczniowej gr. 20 cm (ZMIANA RODZAJU NAWIERZCHNI W STOSUNKU DO PROJEKTU) 4.Wykonanie rowu krytego z rur betonowych zbrojonych Ø600 pod prawostronna zatoką o długości 67,0m. 5.Wykonanie studni rewizyjnej Ø1200 na wlocie rowu do przepustu w km 72+530. Istniejący przepust Ø300 przejmuje tylko część wód opadowych, stąd projektowany rów kryty pod zatoką autobusową. Lub II. ALTERNATYWA: Zakres robót jak w podstawowym za wyjątkiem rodzaju nawierzchni poszerzenia jezdni (pkt. 2) o 0,25 m w formie kostki wibroprasowanej 10/12 na podbudowie betonowej i rodzaju nawierzchni zatok autobusowych (pkt. 3) na kostkę wibroprasowaną gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm, tłuczniowej 10 cm i żwirowej 20 cm Szczegółowy zakres zadania określają szkice, rysunki oraz przedmiary robót - załącznik nr 3 a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesiesnia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest by wykonawca: 1) spełniał wszystkie warunki, o których mowa w art. 24 ustawy (ppkt. 1 - 4), złożył wymagane oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy o treści określonej w art. 22 i wymagane dokumenty określone w pkt. IX S.I.W.Z.; 2) dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: - koparka podsiębierna, równiarka min 74 kW (100 KM), walec statyczny, szczotka mechaniczna, samochód samowyładowczy 5t - 10 t, skrapiarka do bitumu samochodowa 5000 dm3, rozsypywacz grysów; 3) udzielił gwarancji, minimum 3 lata. Warunki gwarancji przez okres jej trwania będą wykonywane przez oferenta bezpłatnie na rzecz Zamawiającego, 4) ma doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni dróg bitumicznych, tzn. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający - Gmina Gródek nad Dunajcem wymaga by Oferent złożył: wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1), tj, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.oraz dokumenty potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w ofercie, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia osoby proponowanej na kierownika budowy wraz z ważnym zaświadczeniem właściwej izby o przynależności 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 4; 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 oraz w pkt. 2 ppkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Akceptacja projektu umowy wg wzoru - załącznik nr 6, wraz z załącznikami do umowy: - Oferta wykonawcy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym szczegółowy - załącznik nr 1 do umowy - sporządzonym na podstawie niniejszej S.I.W.Z. - załącznik nr 2 do umowy, przedmiarów robót - załącznik nr 3 do umowy i specyfikacji technicznej wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do umowy , Warunki i okres gwarancji - załącznik nr 5 do umowy, harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 6 8. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie każdy z wymaganych dokumentów musi być złożony przez każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcium. Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólną, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Umowa konsorcyjna będzie musiała zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - Ustalenie podmiotu reprezentującego konsorcjum. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. W umowie z Wykonawcą robót zostaną określone zakresy przypisane do wykonania poszczególnym członkom konsorcjum. Faktury będą wystawiać wyłącznie członkowie konsorcjum za wykonanie do nich należącego zakresu. Każdy z wymaganych dokumentów musi być złożony przez każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. Małopolskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. Małopolskie pokój nr 16 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.