eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zorganizowanie wycieczki do Kotliny Kłodzkiej dla pracowników oraz emerytów i rencistów wraz z członkami ich rodzin, obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Rzeszów: Zorganizowanie wycieczki do Kotliny Kłodzkiej dla pracowników oraz emerytów i rencistów wraz z członkami ich rodzin, obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Krośnie
Numer ogłoszenia: 127009 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie, Ul. Asnyka 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 853 37 03, faks (017) 853 37 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki do Kotliny Kłodzkiej dla pracowników oraz emerytów i rencistów wraz z członkami ich rodzin, obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Krośnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zorganizowanie wycieczki do Kotliny Kłodzkiej dla pracowników oraz emerytów i rencistów wraz z członkami ich rodzin, obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Krośnie w terminie 28.05-30.05.2010 r. Wymagania Zamawiającego: 1) Przewidywana liczba uczestników: 87 osób z możliwością uzupełnienia stanu o nie więcej niż 10%. Ostateczną liczbę uczestników wycieczki Zamawiający zobowiązuje się określić na nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem wycieczki; 2) Noclegi: 2 noclegi w hotelach o standardzie min. (dwugwiazdkowym) - pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami); 3) Wyżywienie: 2 śniadania, 2 obiadokolacje, 1 obiad w ostatnim dniu (na trasie); 4) Transport: wymagane jest zapewnienie w pełni sprawnego transportu autokarowego klasy LUX (toaleta, barek, klimatyzacja) umożliwiającego przejazd uczestników wycieczki. Dokładna godzina i miejsce odjazdu autokaru/ów zostaną ustalone odrębnym pismem; 5) Pilot - przewodnik: na całej trasie; 6) Bilety wstępu: do wszystkich zwiedzanych obiektów - w cenie oferty; 7) Program wycieczki: a) 28.05.2010r. - wyjazd z Sanoka ok. godz. 4.00 (wsiada część uczestników wycieczki), przejazd przez Krosno (wsiada pozostała część uczestników). Przyjazd autokarów do Złotego Stoku. Zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum Kopalni Złota, Sztolnia Gertruda i Czarna z podziemną rzeką i wodospadem. Przejazd do hotelu, zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. b) 29.05.2010r. - po śniadaniu zwiedzanie Kłodzka - zwiedzanie Starówki, kamiennego mostu, Twierdzy Kłodzkiej i Podziemnej Trasy Turystycznej, przejazd do Dusznik Zdroju - zwiedzanie Muzeum Papiernictwa, Parku Zdrojowego oraz Kościoła Św. Piotra i Pawła. Przejazd do Czermnej - zwiedzanie kaplicy czaszek. Po zakończeniu zwiedzania przyjazd do hotelu, obiadokolacja i nocleg. c) 30.05.2010r. - po śniadaniu zwiedzanie Wambierzyc - Bazylika NMP i ruchoma szopka, przejazd do Parku Narodowego Gór Stołowych - wejście na Szczeliniec, rezerwat Błędne Skały. Wyjazd w drogę powrotną, obiad na trasie, przyjazd w godzinach wieczornych i rozwiązanie wycieczki. d) Kolejność zwiedzania w poszczególnych dniach ustala pilot wycieczki. e) Cena wycieczki winna obejmować pełny koszt łącznie z opieką pilota - przewodnika, biletami wstępu do zwiedzanych z przewodnikiem obiektów, ubezpieczeniem NNW, opłatami drogowymi i parkingowymi, ew. podatki i daniny publiczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie wycieczki do Kotliny Kłodzkiej dla pracowników oraz emerytów i rencistów wraz z członkami ich rodzin, obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Krośnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANAUS Biuro Podróży Mariola Maresz Opalska, Ul. Dymnickiego 1, 35-060 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41045,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35513,11

  • Oferta z najniższą ceną: 35513,11 / Oferta z najwyższą ceną: 42430,33

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne zastosowania trybu zapytania o cenę: Art. 69 w zw. z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zapytania o cenę: Zamówienie obejmuje usługi niepriorytetowe, o których mowa w Dyrektywie 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi oraz dyrektywy 2004/17/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. koordynującej procedury udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych. Ponadto zamówienie obejmuje usługę powszechnie dostępną, świadczoną przez niemalże każde z biur podróży czy usług turystycznych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.