eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wraz z instalacją/montażem urządzeń multimedialnych oraz sprzętu wideokonferencyjnego nr sprawy 1/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Warszawa: dostawa wraz z instalacją/montażem urządzeń multimedialnych oraz sprzętu wideokonferencyjnego nr sprawy 1/2008
Numer ogłoszenia: 12699 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej, al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z instalacją/montażem urządzeń multimedialnych oraz sprzętu wideokonferencyjnego nr sprawy 1/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją/montażem urządzeń multimedialnych oraz sprzętu wideokonferencyjnego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. na terenie Akademii Obrony Narodowej (AON)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wadium, które należy wpłacić na poszczególne części zamówienia. Lp. Część zamówienia Kwota wadium 1 Część I 600,00 zł 2 Część II 660,00 zł 3 Część III 2 240,00 zł Razem wadium na wszystkie części 3 500,00 zł Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wadium wynosi: 3 500,00 zł. Natomiast gdy wykonawca składa ofertę tylko na niektóre części zamówienia, to musi zsumować kwoty przypisane dla poszczególnych części, na które składa ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy; [Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń lub dokumentów, złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. [Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne] 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www1.aon.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać osobiście z siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie, budynek nr 4, I piętro, pok 129. Koszt SIWZ 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sale wykładowe AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla I części postępowania, jest dostawa urządzeń multimedialnych i sprzętu wideokonferencyjnego wraz z instalacją/montażem tych systemów, w przedmiocie i ilości: - wzmacniacz audio - 3 szt.; - głośnik - 6 szt.; - mikser audio - 3 szt. - mikrofon bezprzewodowy do klapy - 3 szt.; - mikrofon bezprzewodowy do ręki - 3 szt.; - statyw mikrofonowy - 3 szt. - okablowanie - 25 mb. x 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 50.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sala Senatu AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla II części postępowania, jest dostawa urządzeń multimedialnych i sprzętu wideokonferencyjnego wraz z instalacją/montażem tych systemów, w przedmiocie i ilości: - system dyskusyjny - 1 kpl. - okablowanie - 40 mb. x 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 50.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sala nr 112 i nr 113, blok 25 AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla III części postępowania, jest dostawa sprzętu multimedialnego oraz wideokonferencyjnego wraz z instalacją/montażem tych systemów w przedmiocie i ilości: - ekran elektryczny - 2 szt. - wizualizer - 1 szt.; - zestaw interaktywny (tablica / oprogramowanie/ stolik) -1 kpl.; - rozdzielacz sygnału video - 1 szt.; - matryca przełączania sygnału komputerowego - 1 szt.; - tablica biała suchościerna wraz z akcesoriami - 1kpl; - odtwarzacz, nagrywarka DVD - 1 szt.; - wzmacniacz audio - 1 szt.; - głośnik naścienny - 4 szt. - mikser audio - 1szt.; - mikrofon bezprzewodowy do ręki - 1 szt.; - mikrofon bezprzewodowy do klapy- 1 szt.; - punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej - 1 szt.; - system do wideokonferencji - 1 kpl.; - system centralnego sterowania - 1 kpl.; - szafka na sprzęt - 1 szt.; - urządzenie wielofunkcyjne z faksem - 1 szt.; - okablowanie - 50 mb. x 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 50.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.