eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Kowal: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal.
Numer ogłoszenia: 126820 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100322 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kowal, ul. Piwna 24, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2841255, 2842026, faks 054 2842231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal - szczegółowo opisanej SIWZ; w zakresie dotyczącym wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym. 3.2. Funkcje inspektora nadzory inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 3.3. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należą również obowiązki wymienione w art. 25 ustawy Prawo budowlane. 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 3.4. Przedmiot usługi obejmuje: a) modernizację i rozbudowę komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal wraz z rozruchem technologicznym: W czasie modernizacji i rozbudowy podjęte zostaną roboty budowlane polegające na: - wykopach pod nowe rurociągi i obiekty - budowie nowych obiektów - dostosowaniu i remoncie istniejących obiektów Nowobudowane obiekty zostaną rozmieszczone w obrębie działki nr 1139/8 gdzie znajduje się oczyszczalnia. W oparciu o założenia technologiczne na terenie oczyszczalni zostaną zmodernizowane istniejące obiekty, część obiektów zostanie zlikwidowana oraz zostaną wybudowane nowe obiekty. Modernizacji podlegać będą następujące obiekty: piaskownik poziomy fi 1500 głębokości 3m. Obiekt zostanie zaadaptowany na OB.-7 - komora rozdziału przed komorą osadu czynnego. Komora denitryfikacji i napowietrzania o głębokości 4m i przekroju prostokątnym. Obiekt zostanie zaadoptowany na OB.-8 - komora osadu czynnego IO. Oczyszczalnia OSA-3/300 o konstrukcji stalowej złożonej. Wewnętrzna komora zostanie zaadoptowany na OB.-9 - komora osadu czynnego IIO. Trzy komory przyległe zostaną zaadaptowane a jedna ulegnie zasypaniu. Powierzchnia zabudowy i kubatura ulegnie zmniejszeniu. Projektowane są następujące nowe obiekty: OB.-1 Komora rozdziału OB.-2 Urządzenie wielofunkcyjne OB.-3 Przepompownia ścieków OB.-4 Zbiornik OB.-5 Komora rozdziału OB.-6 Oczyszczalnia BIOCLERE OB.-10 Osadnik OB.-11 Komora pomiarowa OB.-12 Przepompownia osadu OB.-16 Budynek wielofunkcyjny OB.-17 Pompownia ścieków OB.-18 Okresowe składowisko osadu OB.-19 Pomiar przepływu(3x) OB.-21 Krata OB.-23 Krata awaryjna Zostaną zlikwidowane następujące obiekty istniejące: - poletko piasku z piaskownika - kontener gospodarczy - poletka osadowe Projekt przewiduje zmiany w układzie komunikacji wewnętrznej terenu oczyszczalni. Drogi i chodniki zostaną utwardzone. Zostanie zmieniona lokalizacja bramy wjazdowej oraz przesunięte zostanie ogrodzenie oczyszczalni. Zwiększy się w ten sposób powierzchnia terenu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyrekcja Inwestycji w Kutnie, ul. Wojska Polskiego10a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135672,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112540,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.