eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Wykonanie trawnika sportowo - rekreacyjnego na części terenu działki nr 257/5 w Iwinach, gmina Siechnice



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12663 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Siechnice: Wykonanie trawnika sportowo - rekreacyjnego na części terenu działki nr 257/5 w Iwinach, gmina Siechnice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358298


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, krajowy numer identyfikacyjny 93193512900000, ul. ul. Jana Pawła II  12, 55011   Siechnice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07, e-mail zp@umsiechnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie trawnika sportowo - rekreacyjnego na części terenu działki nr 257/5 w Iwinach, gmina Siechnice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca w ramach udzielonego mu zlecenia zobowiązany będzie do wykonania wszystkich niezbędnych robót obejmujących w szczególności:1)Geodezyjne wytyczenie w terenie obszaru boiska wraz z inwentaryzacją wysokościową.2)Mechaniczne usunięcia darni wraz z systemem korzeniowym do głębokości 10cm na obszarze projektowanego boiska wraz z usunięciem biomasy (na obszarze ok. 350m2 darń jest już usunięta).3)Bronowanie broną talerzową i plantowanie terenu pod nowy trawnik wraz ze wzbogaceniem podłoża dodatkiem piasku frakcji 0-2 poprawiającego przepuszczalność podłoża.4)Dowiezienie, ułożenie i zagęszczenie 8-10cm warstwy piasku płukanego frakcji 0-2mm wraz z wyprofilowaniem spadków umożliwiających odpływ wód opadowych.5)Dowiezienie, rozłożenie i zagęszczenie minimum 10-15cm warstwy mieszanki humusu i piasku poprawiającego przepuszczalność podłoża jako bezpośredniej warstwy podłoża pod nowy trawnik tak, żeby finalnie boisko osiągnęło wysokość rzędnej 126,0mnpm. Dopuszcza się także najpierw rozłożenie warstwy humusu a następnie wykonanie piaskowania. Uwaga należy uwzględnić naturalne osiadanie warstwy gleby.6)Wykonanie badań laboratoryjnych ułożonej warstwy humusu celem określenia jej parametrów (pH, granulacja, zawartość mikroelementów) między innymi dla potrzeb przyszłego nawożenia.7)Wykonanie nawożenia polepszającego parametry podłoża z humusu.8)Wykonanie nowego, odpornego na intensywne użytkowanie trawnika, wariantowo jako:a)Trawnika dywanowego sianego.b)Trawnika dywanowego układanego z rolki.9)Monta tulei do osadzenia bramek do piłki nożnej (bez montażu bramek) oraz dostawę i montaż w narożnikach boiska rurek aluminiowych do montażu chorągiewek.10)Utrzymanie i pielęgnację (podlewanie, koszenie, wałowanie, itp.) wykonanego trawnika do czasu pierwszego koszenia.11)Wykonanie pierwszego koszenia trawy na wysokość 4-7cm.12)Wykonanie dosiewek w miejscach gdzie trawa nie wzeszła - Zamawiający oczekuje że trawa wzejdzie na minimum 90% powierzchni nowo zakładanego trawnika.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 A Opis przedmiotu zamówienia i DOKUMENTACJA załączona do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy koniecznego do realizacji zamówienia jak również jego codzienną obecność podczas wykonywania robót oraz kierowników robót.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)bezpośredni nadzór nad robotami - osoba posiadająca wiedze z zakresu agrotechniki,2)Wszyscy operatorzy sprzętu, którzy będą pracowali przy przedmiotowej inwestycji.Każdorazowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca we wskazanym terminie zobowiązuje się do złożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnianiu na umowę o pracę pracownika/ów świadczącego/ych wymienione w ofercie prace. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace opisane w przedmiotowym postępowaniu.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis "lub równoważne". Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 07.12.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00 - zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Iwiny, ul. Zaciszna - wejście na teren działki). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT68000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Budownictwo Sportowe, Inżynieria Krajobrazu, Leszek Kułak,  ,  ul. Lawendowa 1,  66-440,  Skwierzyna,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74133.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem .
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.