Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Police: Zakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego:
Część nr 1 : Kruszywa łamanego 0-31,5 mm
Część nr 2: Kruszywa betonowego (recykling betonowy) 0-32 mm, 0-46 mm.
Numer ogłoszenia: 126638 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego: Część nr 1 : Kruszywa łamanego 0-31,5 mm Część nr 2: Kruszywa betonowego (recykling betonowy) 0-32 mm, 0-46 mm..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie prowadzone jest pod nazwą: Zakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego: Część 1. - kruszywo łamane 0-31,5 mm, Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm,0/45 mm Zamówienie jest podzielone na dwie odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub osobne oferty na obie części. Szacowane ilości zamawiane dla poszczególnych części: Część nr 1 -Kruszywo łamane 0-31,5 mm - 2000 Mg, Część nr 2 -Kruszywo betonowe 0-32 mm - 2000 Mg, -Kruszywo betonowe 0-45 mm - 1000 Mg,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ostatnich trzech latach co najmniej jednej dostawy obejmującej swoim zakresem dostawy będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyjmie, że warunek będzie spełniony jeśli wykonawca zrealizował dostawy: -dla części nr 1 - kruszywa łamanego otrzymywanego przez mechaniczne rozdrobnienie litej skały za minimum 90 000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach. -dla części nr 2 - kruszywa betonowego powstałego z procesu recyklingu gruzu betonowego za minimum 70 000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ dla części nr 1 -formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.1.A do SIWZ dla części nr 1 -formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.2do SIWZ dla części nr 2 -formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.2.A do SIWZ dla części nr 2 -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, -oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; -lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późniejszymi zmianami), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; -jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy), -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ dla części nr 1 , - zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ dla części nr 2, -aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.U.P. TRANS-NET S.A. ul. Tanowska 8, 72-010 Police - sekretariat (I piętro pok. nr 4).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:45, miejsce: P.U.P. TRANS-NET S.A. ul. Tanowska 8, 72-010 Police - sekretariat (I piętro pok. nr 4).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kruszywo łamane 0-31,5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm oznaczonych jako podbudowa zasadnicza wg PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe. Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Skład ziarnowy (oznaczenie wg PN-91 /B-06714/15). Dostawa następować będzie na wyraźne pisemne zamówienie Zamawiającego. Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zgłoszenie dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . Pojedyncza dostawa kruszywa winna wynosić co najmniej 26 ton. Załadunek i transport przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kruszywa betonowego (recykling betonowy) 0-32 mm oraz 0-45 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywa betonowego (recykling betonowy) 0-32 mm oraz 0-45 mm Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z normą PN-S-06102:1997. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia wykonawca będzie musiał dołączyć deklaracje zgodności na w/w normy Dostawa następować będzie na wyraźne pisemne zamówienie Zamawiającego. Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . Pojedyncza dostawa kruszywa winna wynosić co najmniej 26 ton. Załadunek i transport przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Dostawcy w szczególności załadunek i transport przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
- "Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach"
- "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach"
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
więcej: przetargi w Policach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.